TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Kantar TNS ievieš jaunu radio auditorijas mērīšanas metodi

08.02.2018. Pētījumu kompānija Kantar TNS no šī gada Latvijā ievieš jaunu radio auditorijas mērīšanas metodi – telefonintervijas apvienojumā ar aptauju internetā. Radio auditorijas pētījums notiks visa gada garumā, kopumā intervējot 9000 Latvijas iedzīvotāju vecumā no 16 līdz 74 gadiem un noskaidrojot viņu radio klausīšanās paradumus iepriekšējā dienā.

Kantar TNS Latvijā jau kopš 1993.gada regulāri veic radio auditorijas pētījumu, kura mērķis ir iegūt informāciju par Latvijas radio staciju klausītāju auditoriju, šo auditoriju raksturojošām pazīmēm, kā arī dažādu radio staciju klausīšanos konkrētās mērķa grupās. Līdz šim gandrīz 25 gadus radio auditorijas pētījums tika veikts ar radio dienasgrāmatu metodi, pēdējos gados ik gadu aptaujājot vairāk nekā 4000 respondentu un iegūstot datus par vairāk nekā 30 radio staciju klausīšanos.

Sekojot līdzi radio auditorijas mērīšanas pasaules tendencēm un jauno tehnoloģiju sniegtajām iespējām, Kantar TNS, konsultējoties ar industrijas pārstāvjiem, nolēma šogad Latvijā pāriet uz jauno - nākamajā dienā veikto radio auditorijas mērījumu (Day After Recall jeb DAR metodi). Jaunā metode paredz to, ka visa gada garumā Kantar TNS intervētāji zvanīs uz datora nejauši ģenerētiem telefonu numuriem, lai Latvijas iedzīvotājiem vecumā no 16 līdz 74 gadiem uzdotu jautājumus par to, kā viņi ir pavadījuši iepriekšējo dienu – kur viņi ir bijuši un kādas radio stacijas dažādos dienas laikos ir dzirdējuši. Vienlaikus tiks izsūtītas arī aptaujas internetā ar identiskiem jautājumiem. Pētījuma kopējos rezultātus turpmāk plānots publiskot reizi ceturksnī, sākot ar šī gada jūniju, par iepriekšējo sešu mēnešu periodu.

Kantar TNS rīkotājdirektors Latvijā Mārtiņš Traubergs komentē jaunās radio auditorijas mērīšanas metodes priekšrocības: “Ar jauno metodoloģiju mēs radio auditorijas pētījuma izlasi palielināsim vairāk nekā divas reizes. Tas dos stabilākus rezultātus no perioda uz periodu, kā arī klientiem iespēju analizēt datus regulārāk un šaurākās mērķa grupās. Mazākām radio stacijām, kurām mēs agrāk nevarējām objektīvi nomērīt reitingus nepietiekamā respondentu skaita dēļ, tagad būs iespēja piedalīties pētījumā un uzzināt vairāk par savu klausītāju loku. Mēs katru dienu zvanīsim un izsūtīsim aptaujas internetā, dienā veicot aptuveni 25 intervijas. No kopējās 9000 aptaujāto izlases 85% mēs plānojam sasniegt telefona interviju veidā un 15% ar aptauju internetā. Mēs esam pārliecināti, ka jaunā pētījuma metode dos stimulu radio industrijai attīstīties vēl straujāk”.


Par Kantar TNS


Kantar TNS ir vadošā pētījumu un konsultāciju kompānija Latvijā. Kantar TNS ir viena no pasaules lielākajām pētījumu kompānijām ar ekspertiem vairāk nekā 90 pasaules valstīs. Kantar grupa ir viena no pasaules vadošajām datu, atziņu un konsultāciju kompānijām.

Kantar TNS Latvijā ir pētījumu kompānija ar vairāk nekā 25 gadu pieredzi, kas veic tirgus, sabiedriskās domas un mediju izpēti un sniedz ieteikumus mūsu klientu biznesa izaugsmei. Mēs uzņēmumiem nodrošinām vērtīgas atziņas nozīmīgu lēmumu pieņemšanai un izaugsmes veicināšanai. Ar zināšanām par inovācijām, zīmolu un komunikāciju, pircēju aktivizēšanu un patērētāju attiecībām mēs palīdzam mūsu klientiem identificēt, optimizēt un aktivizēt vērtīgos mirkļus ar patiesu ietekmi uz viņu biznesa attīstību.

Kontakti
Sanda Apsīte
Kantar TNS mārketinga vadītāja
t 6709 6300
e sanda.apsite@kantartns.com
web: http://www.tns.lv/
twitter: twitter.com/TNSLatvia
facebook: facebook.com/TNSLatvia

 

 


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51 #52        
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2018 TNS Latvia
Autortiesības