TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Vairāk nekā puse iedzīvotāju ziemā palīdz dzīvniekiem vai putniem

28.11.2017. Vairāk nekā puse jeb 60% Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 60 gadiem ziemā palīdz dzīvniekiem vai putniem, atklāj pētījumu kompānijas Kantar TNS novembrī veiktā aptauja. Tostarp salīdzinoši visbiežāk iedzīvotāji ziemā baro piemājas putnus (44%).

15% iedzīvotāju norādījuši, ka, lai palīdzētu dzīvniekiem ziemas laikā, baro klaiņojošus kaķus un suņus. Desmitā daļa (11%) iedzīvotāju ziedo naudu dzīvnieku patversmēm, vēl 10% iedzīvotāju nes uz mežu barību meža dzīvniekiem.

Salīdzinoši visretāk iedzīvotāji, lai palīdzētu dzīvniekiem ziemas periodā, iesaistās brīvprātīgajā darbā dzīvnieku patversmēs (2%).

40% iedzīvotāju norādījuši, ka nedara neko no iepriekšminētā.

Kopumā aktīvākie palīgi dzīvnieku un putnu pārziemošanai ir iedzīvotāji vecumā no 50 līdz 60 gadiem, sievietes, iedzīvotāji no vismaz četru cilvēku ģimenēm, Zemgales reģionā, kā arī lauku teritorijā dzīvojošie.

Jāatzīmē, ka salīdzinoši biežāk uz mežu barību meža dzīvniekiem nes ģimenēs, kurās runā latviešu valodā, savukārt ģimenēs, kurās runā citā valodā, biežāk baro klaiņojošus kaķus un suņus.

Piemājas putnus biežāk nekā citās vecumgrupās baro iedzīvotāji vecumā no 50 līdz 60 gadiem.

Reģionālā griezumā vērojams, ka vidzemnieki biežāk nekā citu reģionu iedzīvotāji nes uz mežu barību meža dzīvniekiem, Zemgales iedzīvotāji biežāk baro piemājas putnus, kamēr iedzīvotāji Latgalē biežāk baro klaiņojošus kaķus un suņus. Uz pārējo reģionu fona rīdzinieki ir salīdzinoši kūtrākie dzīvnieku un putnu pārziemošanas atbalstītāji.

Par aptauju

Aptauju veica pētījumu kompānija Kantar TNS laikā no 2017. gada 21. novembra līdz 23. novembrim, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 957 Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 60 gadiem.

Kantar TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas iedzīvotāju kopumam vecumā no 18 līdz 60 gadiem. Izlases kopa ir veidota, balstoties uz gadījuma izlasi, un tās organizēšanā Kantar TNS strikti ievēro ESOMAR rekomendācijas aptauju internetā izlašu veidošanā un veikšanā.

Par Kantar TNS

Kantar TNS ir viena no pasaules lielākajām pētījumu kompānijām ar ekspertiem vairāk nekā 90 pasaules valstīs. Kantar grupa ir viena no pasaules vadošajām datu, atziņu un konsultāciju kompānijām.

Kantar TNS Latvijā ir pētījumu kompānija ar vairāk nekā 25 gadu pieredzi, kas veic tirgus, sabiedriskās domas un mediju izpēti un sniedz ieteikumus mūsu klientu biznesa izaugsmei. Mēs uzņēmumiem nodrošinām vērtīgas atziņas nozīmīgu lēmumu pieņemšanai un izaugsmes veicināšanai. Ar zināšanām par inovācijām, zīmolu un komunikāciju, pircēju aktivizēšanu un patērētāju attiecībām mēs palīdzam mūsu klientiem identificēt, optimizēt un aktivizēt vērtīgos mirkļus ar patiesu ietekmi uz viņu biznesa attīstību.

 

Kontakti

Kantar TNS
t 67 096 300

Twitter: @TNSLatvia
Facebook: @TNSLatvia


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51 #52        
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības