TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



18.novembra pasākumus apmeklē pusmiljons iedzīvotāju

17.11.2017. 18.novembris ir Latvijas neatkarības proklamēšanas diena. 39% jeb gandrīz pusmiljons iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 60 gadiem Latvijas neatkarības proklamēšanas dienā parasti apmeklē kādu svētku pasākumu – karaspēka parādi, salūtu vai ko citu, atklāj pētījumu kompānijas Kantar TNS novembra sākumā veiktā aptauja.

Ceturtā daļa iedzīvotāju 18.novembra svētkus svin mājās savu radu un draugu lokā (25%) vai televīzijā vēro 18.novembrim veltītos raidījumus (23%).

Savukārt trešā daļa iedzīvotāju (34%) 18.novembri izbauda kā parastu brīvdienu. 



Līdzīgi kā Lāčplēša dienu, arī 18.novembra svētkus biežāk svin ģimenēs, kurās runā latviešu valodā. Savukārt citvalodu ģimenēs 18.novembri biežāk izmanto kā parastu brīvdienu un svētkus īpaši neatzīmē.

Jaunieši (vecumā no 18 līdz 29 gadiem) caurmērā biežāk nekā pieaugušie klātienē apmeklē 18.novembrim veltītos pasākumus (karaspēka parādi, salūtu u.tml.) un pēc tam svin svētkus kopā ar radiem vai draugiem. Arī skolēni un studenti, kā arī iedzīvotāji no vismaz četru cilvēku ģimenēm (kurās bieži vien ir bērni) parasti apmeklē parādi, salūtu vai kādu citu svētku pasākumu. Savukārt gados vecāki iedzīvotāji (50-60 gadu vecumā) biežāk nekā jaunāka gadagājuma cilvēki mājās televīzijā vēro 18.novembrim veltītos raidījumus.

Sievietes biežāk nekā vīrieši 18.novembrī dodas klātienē apmeklēt kādu svētku pasākumu, kamēr vīrieši šos svētkus biežāk atzīmē mājās kopā ar radiem vai draugiem.

Par aptauju

Aptauju veica pētījumu kompānija Kantar TNS laikā no 2017. gada 7. līdz 9. novembrim, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 1010 Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 60 gadiem.

Kantar TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas iedzīvotāju kopumam vecumā no 18 līdz 60 gadiem. Izlases kopa ir veidota, balstoties uz gadījuma izlasi, un tās organizēšanā Kantar TNS strikti ievēro ESOMAR rekomendācijas aptauju internetā izlašu veidošanā un veikšanā.

Par Kantar TNS

Kantar TNS ir viena no pasaules lielākajām pētījumu kompānijām ar ekspertiem vairāk nekā 90 pasaules valstīs. Kantar grupa ir viena no pasaules vadošajām datu, atziņu un konsultāciju kompānijām.

Kantar TNS Latvijā ir pētījumu kompānija ar vairāk nekā 25 gadu pieredzi, kas veic tirgus, sabiedriskās domas un mediju izpēti un sniedz ieteikumus mūsu klientu biznesa izaugsmei. Mēs uzņēmumiem nodrošinām vērtīgas atziņas nozīmīgu lēmumu pieņemšanai un izaugsmes veicināšanai. Ar zināšanām par inovācijām, zīmolu un komunikāciju, pircēju aktivizēšanu un patērētāju attiecībām mēs palīdzam mūsu klientiem identificēt, optimizēt un aktivizēt vērtīgos mirkļus ar patiesu ietekmi uz viņu biznesa attīstību.

 

Kontakti

Kantar TNS
t 67 096 300

Twitter: @TNSLatvia
Facebook: @TNSLatvia


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51 #52        
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības