TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Iedzīvotāji cīņai pret rudens vīrusiem vēdina telpas un lieto augu valsts produktus

25.10.2017. Lai izvairītos no saslimšanas ar rudens vīrusiem, gandrīz puse jeb 43% iedzīvotāju vēdina telpas vai lieto augu valsts produktus imunitātes stiprināšanai (zāļu tējas, medu, sezonas dārzeņus un augļus), atklāj pētījumu kompānijas Kantar TNS šī gada oktobrī veiktā Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem aptauja.

Trešdaļa iedzīvotāju cīņai pret rudens vīrusiem ir iegādājušies sezonai atbilstošu apģērbu un apavus (34%) vai lieto vitamīnus un uztura bagātinātājus (32%).

Ceturtā daļa (27%) iedzīvotāju nodarbojas ar sportu vai fiziskām aktivitātēm, lai izvairītos no saslimšanas ar rudens vīrusiem, bet 6% iedzīvotāju ir norādījuši, ka šim nolūkam norūda organismu (turpina peldsezonu, izmanto kontrastdušu, iet pirtī u.c.).

Piektā daļa (22%) iedzīvotāju neveic nekādas preventīvas pretvīrusu darbības un norāda, ka ārstēsies tad, kad saslims.


 

Sievietes salīdzinoši biežāk nekā vīrieši ir norādījušas, ka cīņai pret rudens vīrusiem vēdina telpas, ir iegādājušās sezonai atbilstošu apģērbu un apavus, kā arī lieto vitamīnus un uztura bagātinātājus.

Vitamīnus un uztura bagātinātājus biežāk lieto ne tikai sievietes, bet arī rīdzinieki un iedzīvotāji ar augstāko izglītību, savukārt retāk tos lieto lauku teritorijā dzīvojošie cilvēki.

Attiecībā uz vīriešiem jāatzīmē, ka viņi gandrīz divreiz biežāk nekā sievietes (28% vīriešu pretstatā 15% sieviešu) neveic nekādas preventīvas darbības, lai izvairītos no saslimšanas ar rudens vīrusiem.

 

Par aptauju

Aptauju veica pētījumu kompānija Kantar TNS laikā no 2017. gada 3. līdz 5. oktobrim, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 850 Latvijas iedzīvotājus ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

Kantar TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas iedzīvotāju kopumam ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota, balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā Kantar TNS strikti ievēro ESOMAR rekomendācijas aptauju internetā izlašu veidošanā un veikšanā.

 

Par Kantar TNS

Kantar TNS ir viena no pasaules lielākajām pētījumu kompānijām ar ekspertiem vairāk nekā 90 pasaules valstīs. Kantar grupa ir viena no pasaules vadošajām datu, atziņu un konsultāciju kompānijām.

Kantar TNS Latvijā ir pētījumu kompānija ar vairāk nekā 25 gadu pieredzi, kas veic tirgus, sabiedriskās domas un mediju izpēti un sniedz ieteikumus mūsu klientu biznesa izaugsmei. Mēs uzņēmumiem nodrošinām vērtīgas atziņas nozīmīgu lēmumu pieņemšanai un izaugsmes veicināšanai. Ar zināšanām par inovācijām, zīmolu un komunikāciju, pircēju aktivizēšanu un patērētāju attiecībām mēs palīdzam mūsu klientiem identificēt, optimizēt un aktivizēt vērtīgos mirkļus ar patiesu ietekmi uz viņu biznesa attīstību.

 

Kontakti

Kantar TNS
t 67 096 300

Twitter: @TNSLatvia
Facebook: @TNSLatvia


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51 #52        
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības