TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Lineārās TV skatītākais kanāls jūnijā – LTV1

06.07.2017. Lineārās TV skatītākais kanāls jūnijā bija LTV1, kuram veltīti 10% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 9,3%. Savukārt trešais skatītākais kanāls bija LNT, kura skatīšanās laika daļa bija 7,6%.

Kanālam PBK veltīti 7,4%, kanālam NTV Mir Baltic veltīti 6,7%, kanālam RTR Planeta Baltija – 5,8%, kanālam TV6 – 2,7% un kanāliem 3+ un REN TV Baltic katram veltīti 2,6% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla LTV7 skatīšanās laika daļa bija 2,2%, kanāla RīgaTV 24 – 1,3%, kanāla TNT – 1,2% un kanālu CTC Baltija, Discovery Channel, Kanāls 2, Kidzone TV un Nickelodeon katra skatīšanās laika daļa bija 0,7%. Kanāliem FOX, Re:TV un STV katram veltīti 0,6% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla 360TV skatīšanās laika daļa bija 0,5%, kanāla National Geographic Channel – 0,3%, kanālu Fox Life un Sony Channel katra skatīšanās laika daļa bija 0,2% un kanālu 1BM un Sony Turbo – 0,1%. TV skatīšanai ar nobīdi laikā veltīti 7%, bet visai pārējai TV vērošanai – 26,8% no kopējā TV skatīšanās laika.

Kantar TNS Mediju pētījumu vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka, sākoties vasaras sezonai, mainās skatītākie kanāli, jo ir pārraides, kas vasarā netiek rādītas, bet kanālos, kur programma vērā ņemami nemainās, saglabājas vairāk skatītāju. Par skatītāko kanālu kļuvis LTV1 un skatītākā pārraide bija VIP - Veiksme. Intuīcija. Prāts, ko jūnijā vidēji vēroja 121,8 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju.


Viens TV skatītājs pie TV ekrāna jūnijā pavadīja vidēji 4 stundas un 7 minūtes dienā, kas bija par 3 minūtēm vairāk nekā maijā.

Reitings   % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos;
Reitings '000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos;
Share   % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem tā brīža TV skatītājiem.


Par pētījumu

Pētījumu kompānija Kantar TNS Latvijā kopš 1999. gada veic televīzijas auditorijas pētījumu, izmantojot speciālu tehnisko aprīkojumu – TV metrus. Pētījuma mērķis ir iegūt informāciju par TV kanālu skatītāju auditoriju un to raksturojošām pazīmēm, par TV kanālu skatīšanos dažādās mērķa grupās, kā arī par reklāmas kampaņu sasniegto auditoriju.
TV auditorijas pētījuma izlase ir Latvijas iedzīvotāju kopumam reprezentatīvs ģimeņu panelis. Tā respondenti ir pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji, kas vecāki par četriem gadiem, kuru mājsaimniecībā ir vismaz viens strādājošs televizors un kāds no TV pieslēgumiem (virszemes televīzija, interaktīvā televīzija, kabeļtelevīzija vai satelīttelevīzija).

Par Kantar TNS

Kantar TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

 
Kontakti

Kantar TNS
t 67 096 300

Twitter: @TNSLatvia
Facebook: @TNSLatvia


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības