TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Konsolidētās TV skatītākais kanāls aprīlī – TV3

16.05.2017. Konsolidētās TV skatītākais kanāls aprīlī bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 12,2%. Otrs skatītākais kanāls bija LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 9,7%. Savukārt trešais skatītākais kanāls bija PBK, ar skatīšanās laika daļu 8,7%.

Kanālam NTV Mir Baltic veltīti 8,4%, kanālam LNT – 7,2%, kanālam RTR Planeta Baltija – 6,2%, kanālam 3+ - 3,1% un kanālam REN TV Baltic veltīti 3% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla LTV7 skatīšanās laika daļa bija 2,6%, kanāla TV6 – 2,1% un kanālu RīgaTV 24 un TNT katra skatīšanās laika daļa bija 1,4%. Kanālam Discovery Channel veltīts 1%, kanālam CTC Baltija veltīti – 0,9%, kanāliem Nickelodeon un STV katram veltīti 0,8%, kanālam Re:TV – 0,7% un Kanālam 2, 360TV, FOX un Kidzone TV katram – 0,6% no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt kanālu Fox Life un National Georaphic Channel skatīšanās laika daļa bija 0,4%, kanāla Sony Channel – 0,2% un kanālu 1BM un Sony Turbo katra skatīšanās laika daļa bija 0,1%.


Kantar TNS Mediju pētījumu vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka būtisku izmaiņu aprīlī, salīdzinot ar martu, TV kanālu sarindojumā pēc to skatīšanās laika daļās nav bijis. Kanāls TV3 ierindojies pirmajā vietā arī aprīlī, neskatoties uz nelielo skatīšanās laika daļas samazinājumu. Kā rāda dati dalījumā pēc nacionalitātes, latviešu vidū TV3 bija skatītākais kanāls aprīlī. Šī kanāla vērošanai latvieši veltījuši 20,2% no visa TV skatīšanās laika. Savukārt cittautiešu vidū skatītākais kanāls bija PBK, kuri tam veltījuši 15,1% no visa TV vērošanas laika.

Konsolidētās TV programmu topa pirmajā vietā aprīlī ierindojās “Es mīlu tevi, Latvija! 3” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 9,2% jeb 177 tūkstoši skatītāju. “TV3 Laika ziņas (Svētdienā)” ierindojās topa otrajā vietā, kuras vēroja vidēji 6,9% jeb 131,6 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Savukārt topa trešajā vietā – seriāls “UgunsGrēks 17” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 6,8% jeb 131,1 tūkstotis Latvijas iedzīvotāju.

Reitings  % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos;
Reitings '000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos;


Par pētījumu

Pētījumu kompānija Kantar TNS Latvijā kopš 1999. gada veic televīzijas auditorijas pētījumu, izmantojot speciālu tehnisko aprīkojumu – TV metrus. Pētījuma mērķis ir iegūt informāciju par TV kanālu skatītāju auditoriju un to raksturojošām pazīmēm, par TV kanālu skatīšanos dažādās mērķa grupās, kā arī par reklāmas kampaņu sasniegto auditoriju.

TV auditorijas pētījuma izlase ir Latvijas iedzīvotāju kopumam reprezentatīvs ģimeņu panelis. Tā respondenti ir pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji, kas vecāki par četriem gadiem, kuru mājsaimniecībā ir vismaz viens strādājošs televizors un kāds no TV pieslēgumiem (virszemes televīzija, interaktīvā televīzija, kabeļtelevīzija vai satelīttelevīzija).

Par Kantar TNS

Kantar TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

 
Kontakti

Kantar TNS
t 67 096 300

Twitter: @TNSLatvia
Facebook: @TNSLatvia


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51 #52        
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības