TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Būtiski pieaudzis interneta lietotāju skaits

11.05.2017. Vidēji 84% jeb 1 360 000 Latvijas iedzīvotāju vecumā no 15 līdz 74 gadiem ir lietojuši internetu, kas ir par 6 procentpunktiem vairāk nekā 2016. gada pavasarī, liecina jaunākie Kantar TNS Latvia Digital pētījuma rezultāti.

Vidēji 78% jeb 1 259 000 Latvijas iedzīvotāju aptaujātajā mērķgrupā internetu lieto regulāri – katru dienu, un regulāro interneta lietotāju skaits pieaudzis par 7 procentpunktiem salīdzinājumā ar 2016.gada pavasara periodu. Regulāro interneta lietotāju īpatsvars visvairāk ir pieaudzis 60 līdz 74 gadus vecu iedzīvotāju vidū un laukos. Internetu katru dienu 2017.gada pavasarī lietojuši 46% iedzīvotāju vecuma grupā 60 - 74 gadi, kas ir par 20 procentpunktiem vairāk nekā 2016.gada pavasara periodā. Savukārt, lauku apvidos - 74% iedzīvotāju vecumā no 15 līdz 74 gadiem lieto internetu katru dienu, kas ir par 11 procentpunktiem vairāk nekā 2016.gada pavasarī.

Skolēnu un studentu dzīve nav iedomājama bez interneta, jo vecumā no 15 līdz 19 gadiem internetu lieto visi aptaujātajā vecuma grupā.

Regulāro interneta lietotāju īpatsvars dažādās mērķa grupās (%)

Bāze: respondenti, kuri izmanto internetu katru dienu Pavasaris 2016 (n=1481); Pavasaris 2017 (n=2058).
Datu avots: Kantar TNS Latvia Digital, Pavasaris 2016, Pavasaris 2017

Mediju pētījumu klientu vadītāja Solvita Kronberga komentē: ’’Pēc pētījuma rezultātiem varam secināt, ka kopumā palielinās tendence ārpus Rīgas un lielām pilsētām izmantot arvien vairāk interneta iespējas, internets kļūst vēl pieejamāks lauku  reģionu iedzīvotājiem. Interneta patēriņa pieaugumu lauku apvidos var pamatot ar aktīvu mobilā interneta iespēju piedāvājumu paplašināšanos.’’

Par pētījumu

Pētījuma mērķis ir iegūt informāciju par pastāvīgo Latvijas iedzīvotāju vecumā no 15 līdz 74 gadiem paradumiem digitālajā vidē. Pētījums tiek veikts, izmantojot tiešās datorizētās intervijas (CAPI) respondenta dzīvesvietā un aptaujas internetā (CAWI). Pielietotā kombinētā izlases metode nodrošina rezultātu reprezentativitāti, kas atspoguļo visu pastāvīgo Latvijas iedzīvotāju interneta lietošanas paradumus vecumā no 15 līdz 74 gadiem.
Pētījumu kompānija Kantar TNS interneta patēriņa paradumu pētījumu Kantar TNS Latvia Digital, Pavasaris 2017 veica laika periodā no 2017. gada 30. janvāra līdz 2017. gada 9. aprīlim. Visā Latvijā tika aptaujāti 2500 pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji vecumā no 15 līdz 74 gadiem. Aptaujas veiktas izmantojot kombinēto aptaujas metodi - tiešās datorizētās intervijas (CAPI) respondenta dzīvesvietā un aptaujas internetā (CAWI).

Par Kantar TNS

Kantar TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Kantar TNS
t 67 096 300

Twitter: @TNSLatvia
Facebook: @TNSLatvia


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā
 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības