TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Lineārās TV kanālu auditorijas 2016. gada novembrī

02.12.2016. Pētījumu kompānija Kantar TNS ir apkopojusi 2016. gada novembra lineārās TV kanālu auditorijas. Skatītākais kanāls šī gada novembrī – TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 11,7%. Otrs skatītākais bija kanāls LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 10,2%. Savukārt trešais skatītākais kanāls novembrī bija PBK, kuram veltīti 9,3% no kopējā TV skatīšanās laika.

Kanālam LNT veltīti 7,7%, kanālam NTV Mir Baltic – 5,8% un kanālam RTR Planeta Baltija – 5,3% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāliem REN TV Baltic un TV6 katram veltīti 2,6%, kanālam 3+ - 2,4%, kanālam LTV7 – 1,9%, kanālam RīgaTV 24 – 1,3% un kanālam TNT – 1% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla 2 un CTC Baltija katra skatīšanās laika daļa bija 0,7%. Kanālu FOX, Kidzone TV, Nickelodeon, Re;TV un STV katra skatīšanās laika daļa bija 0,5%. Savukārt kanālam 360TV veltīti 0,4%, bet kanāliem Fox Life un National Geographic Channel katram veltīti 0,3% no kopējā TV skatīšanās laika.  Kanāliem 1BM un Sony Channel katram veltīts 0,1% no kopējā TV skatīšanās laika, bet kanālam Sony Turbo – 0,03%. TV satura skatīšanai ar nobīdi laikā veltīti 5,2% un visai pārējai skatīšanai – 27,9% no kopējā TV skatīšanās laika.

Salīdzinot novembra un oktobra TV kanālu skatīšanās laika daļas, redzams, ka salīdzinoši lielākais skatīšanās laika daļas pieaugums (+2,5 procentpunkti) bija kanālam RTR Planeta Baltija. Jāņem vērā, ka oktobrī šis kanāls raidīja nepilnu mēnesi, sākot ar 13. oktobri, kad beidzās NEPLP noteiktais aizliegums šo kanālu pārraidīt Latvijas teritorijā, norāda Kantar TNS Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters. Kanāla RTR Planeta Baltija atgriešanās apraidē ir būtiski ietekmējusi citu krieviski raidošo kanālu skatīšanās laika daļas, kas sarukušas - NTV Mir Baltic, TNT, PBK un 3+. Kanāla skatīšanās laika daļa šī gada martā, pirms apraides aizlieguma, bija 6,4%, tātad vēl ir potenciāls pieaugumam turpmākajos mēnešos.

Novembrī viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 4 stundas un 54 minūtes dienā, kas bija par 10 minūtēm vairāk nekā oktobrī.


Par Kantar TNS

Kantar TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Oskars Rumpēters
Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs
t 6709 6300
oskars.rumpeters@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia
Facebook: @TNSLatvia

Kontakti

Kantar TNS
t 67096300
tns@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia
Facebook: @TNSLatvia


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50            
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības