TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



37% Latvijas iedzīvotāju biežāk vēdina telpas un mazgā rokas, lai izvairītos no saslimšanas ar gripu


14.11.2016. Lai izvairītos no saslimšanas ar gripu, Latvijas iedzīvotāji ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem salīdzinoši visbiežāk norādījuši, ka biežāk mazgā rokas un vēdina telpas (37%), ir iegādājušies sezonai atbilstošu apģērbu un apavus (36%), kā arī lieto augu valsts produktus imunitātes stiprināšanai (32%) un lieto vitamīnus un uztura bagātinātājus (31%). To atklāj pētījumu kompānijas Kantar TNS novembra sākumā veiktais pētījums.

Salīdzinoši retāk iedzīvotāji norādījuši, ka, lai izvairītos no saslimšanas ar gripu, viņi izvairās no publisku pasākumu apmeklēšanas (11%), apmeklē pirti, izmanto kontrastdušu vai kā citādi norūda savu organismu (turpina peldsezonu, rūdās istabas temperatūrā) (10%), ir vakcinējušies vai plāno vakcinēties (2%), kā arī nodarbojas ar sportu (1%).

Ceturtā daļa (25%) Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem norādījuši, ka nekādas preventīvas darbības neveic, lai izvairītos no saslimšanas ar gripu.

1% iedzīvotāju nav snieguši konkrētu atbildi uz šo jautājumu.

Par aptauju

Aptauju veica pētījumu kompānija Kantar TNS laikā no 2016. gada 1. līdz 3. novembrim, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 850 Latvijas iedzīvotājus ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

Kantar TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas iedzīvotāju kopumam ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota, balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā Kantar TNS strikti ievēro ESOMAR rekomendācijas aptauju internetā izlašu veidošanā un veikšanā.

Par Kantar TNS

Kantar TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Kantar TNS
t 67096300
tns@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia
Facebook: @TNSLatvia


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā
 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības