TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Lineārās TV kanālu auditorijas 2016.gada oktobrī

04.11.2016. Pētījumu kompānija Kantar TNS ir apkopojusi 2016. gada oktobra lineārās TV kanālu auditorijas. Skatītākais kanāls šī gada oktobrī – TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 11,6%. Otrs skatītākais bija kanāls PBK, kuram veltīti 9,7% no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt trešais skatītākais bija kanāls LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 9,1%.

Kanāla LNT skatīšanās laika daļa bija 7,1%, kanāla NTV Mir Baltic – 7%, kanāla TV6 – 3% un kanāla RTR Planeta Baltija – 2,8%. Kanāliem 3+ un REN TV Baltic katram veltīti 2,6%, kanālam LTV7 veltīti 1,7%, kanālam TNT – 1,5% un kanālam RīgaTV 24 veltīti 1,2% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāliem CTC Baltija, FOX, Kanāls 2 un Nickelodeon katram veltīti 0,7% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla Kidzone TV skatīšanās laika daļa bija 0,6%. Savukārt kanālu Fox Life, National Geographic Channel, Re:TV un STV katra skatīšanās laika daļa bija 0,4%. Kanālam 360TV veltīti 0,3%, kanālam 1BM – 0,2% un kanāliem Sony Channel un Sony Turbo katram – 0,1% no kopējā TV skatīšanās laika. TV satura vērošanai ar nobīdi laikā veltīti 5,5%, bet visai pārējai TV skatīšanai – 28,7% no kopējā TV skatīšanās laika.

Salīdzinoši lielākais skatīšanās laika daļas pieaugums oktobrī bija kanālam TV3, kas, pēc četru mēnešu pārtraukuma, atkal kļuvis par Latvijā skatītāko TV kanālu, norāda Kantar TNS Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters.

13. oktobrī atsākta kanāla RTR Planeta Baltija retranslācija Latvijā, kas uz sešiem mēnešiem bija pārtraukta, izpildot Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes (NEPLP) lēmumu. Latvijas iedzīvotāji šim kanālam oktobrī veltījuši 2,8% no kopējā TV skatīšanās laika.


Oktobrī viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 4 stundas un 44 minūtes dienā, kas bija par 23 minūtēm vairāk nekā septembrī.


Par Kantar TNS

Kantar TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem. 

Kontakti

Kantar TNS
t 67096300
tns@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia
Facebook: @TNSLatvia


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības