TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



TV kanālu auditorijas 2016.gada augustā

06.09.2016. Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2016.gada augusta TV kanālu auditorijas.

Skatītākais kanāls šī gada augustā bija PBK, kuram veltīti 9,8% no visa TV skatīšanās laika. Otrajā vietā ierindojušies kanāli LTV1 un NTV Mir Baltic, katra šī kanāla skatīšanās laika daļa bija 9,6%. Savukārt trešais skatītākais kanāls bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 9%.
Kanālam LNT veltīti 7,4%, kanālam LTV7 – 5%, kanālam REN TV Baltic - 3,3% un kanālam TV6 veltīti 2,8% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla 3+ skatīšanās laika daļa bija 2,6%, kanāla RīgaTV 24 – 1,1%, bet kanāla Nickelodeon – 0,9%. Kanālam 2 veltīti 0,8%, kanālam CTC Baltija veltīti 0,7%, bet kanāliem FOX, Kidzone TV un Re:TV katram pa 0,5% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālam Fox Life un STV katram veltīti par 0,4%, bet kanāliem 360TV un National Geographic Channel katram pa 0,3% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālu 1BM un Sony Channel katra skatīšanās laika daļa bija 0,2%, bet Sony Turbo skatīšanās laika daļa bija 0,1%. TV skatīšanai ar nobīdi laikā veltīti 5,6%, bet visai pārējai skatīšanai – 28,5% no kopējā TV skatīšanās laika.

Lielākais skatīšanās laika daļas pieaugums augustā bijis kanālam LTV7, pateicoties Vasaras olimpisko spēļu pārraidēm. Vietējie kanāli vēl aktīvi nepiedāvā jaunās sezonas raidījumus, tādēļ tāpat kā jūlijā, skatītāko kanālu izkārtojums ir atšķirīgs, salīdzinot ar to, kāds tas bija pirmajā pusgadā. Tāpat kā jūlijā, skatītākais kanāls bija PBK un topa augšgalā joprojām arī kanāls NTV Mir Baltic, lai arī abu šo kanālu skatīšanās laika daļa ir nedaudz samazinājusies. Līdz ar jaunās TV sezonas sākšanos septembrī vietējiem kanāliem iespējams atgūt savas pozīcijas, norāda TNS Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters.

Augustā viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 4 stundas un 31 minūti dienā, kas bija par 3 minūtēm vairāk nekā jūlijā.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

TNS Latvia
t 67096300
tns@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia
Facebook: @TNSLatvia


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50            
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības