TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Jūlija TV kanālu auditorijas un programmu TOP20 kopā ar TV skatīšanos ar nobīdi laikā

10.08.2016. Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2016. gada jūlija TV kanālu auditorijas un programmu TOP20, iekļaujot datus par pēdējo septiņu dienu TV kanālu satura skatīšanos ar nobīdi laikā.

Apkopotie dati par jūliju, kuros apvienota gan lineārās TV skatīšanās, gan TV skatīšanās ar nobīdi laikā, rāda, ka skatītākais bija kanāls PBK, kura skatīšanās laika daļa bija 10,7%. Otrs skatītākais bija kanāls NTV Mir Baltic, kuram veltīti 10,4% no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt trešais skatītākais bija kanāls TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 10,2%.
Kanālam LTV1 veltīti 9,4%, kanālam LNT – 8,7%, kanālam 3+ - 3,5%, kanālam REN TV Baltic – 3,4% un kanālam LTV7 veltīti 3% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla TV6 skatīšanās laika daļa bija 2,9%, Kanāla 2 un RīgaTV 24 katra skatīšanās laika daļa bija 1,1%, kanāla Nickelodeon skatīšanās laika daļa bija 0,9%, kanāla CTC Baltija – 0,8% un kanāla FOX – 0,7%. Kanālu Fox Life un Kidzone TV katra skatīšanās laika daļa bija 0,6%, savukārt kanālu Re:TV un STV katra skatīšanās laika daļa bija 0,5%. Kanāliem 1BM, 360TV, National Geographic Channel katram veltīti 0,3% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāliem Sony Channel un Sportacentrs.com TV katram veltīti 0,2%, bet kanālam Sony Turbo - 0,1% no kopējā TV skatīšanās laika.

Skatītākā programma – “Dziesmu sirdij rodi Ventspilī!” kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 8,4% jeb 162,6 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Programmu topa otrajā vietā – “Laimas Vaikules festivāla dienasgrāmata. Labākie momenti” kanālā PBK, kuru vēroja vidēji 7,4% jeb 144,7 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. “Panorāma (Svētdienā)” kanālā LTV1 ierindojās topa trešajā vietā, to vēroja vidēji 7,4% jeb 143,1 tūkstotis skatītāju. Topa ceturtajā vietā – “Viņas melo labāk 4” kanālā TV3, šo seriālu vēroja vidēji 6,7% jeb 131,2 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Starptautiskais festivāls “Laima Vaikule. Jūrmala. Rendez-Vous” ierindojās jūlija programmu topa piektajā vietā. To vēroja vidēji 6,2% jeb 120,6 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju.

Reitings   % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos;
Reitings '000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos;

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

 
Kontakti

TNS Latvia
t 67096300
tns@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia
Facebook: @TNSLatvia


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības