TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



93% Latvijas iedzīvotāju uzticas ģimenei

12.07.2016 Ģimenei uzticas absolūtais vairākums (93%) Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem. To atklāj pētījumu kompānijas TNS sadarbībā ar telekompānijas LNT raidījumu „900 sekundes” jūlija sākumā veiktais pētījums.
Lielākā daļa (66%) iedzīvotāju norādījuši, ka uzticas Latvijas Valsts prezidentam. Būtiski, ka šim rādītājam ir novērojama pozitīva tendence - trīs mēnešu laikā, kopš iepriekšējā pētījuma perioda, ir ievērojami pieaugusi iedzīvotāju uzticēšanās Valsts prezidentam (kāpums par 5 procentpunktiem).
Savukārt, 62% Latvijas iedzīvotāju norādījuši, ka uzticas Valsts policijai. Būtiski, ka trīs mēnešu laikā ir ievērojami pieaugusi iedzīvotāju uzticēšanās Valsts policijai (par 11 procentpunktiem).
Trīs mēnešu laikā ir ievērojami pieaugusi arī iedzīvotāju uzticēšanās vietējās pašvaldības (novada, pilsētas) vadībai (par 9 procentpunktiem) un šajā pētījuma periodā vietējās pašvaldības (novada, pilsētas) vadībai uzticas vairāk nekā puse iedzīvotāju (53%).
Nedaudz vairāk nekā puse iedzīvotāju uzticas baznīcai (53%) un tiesai (51%). Pēdējo trīs mēnešu laikā ir nozīmīgi pieaugusi iedzīvotāju uzticēšanās tiesai (par 5 procentpunktiem).
Masu medijiem uzticas 49% iedzīvotāju, nevalstiskajām organizācijām uzticas 43% iedzīvotāju, Satversmes aizsardzības birojam (SAB) – 37% iedzīvotāju, Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojam (KNAB) – 30% iedzīvotāju, savukārt vadībai – piektā daļa iedzīvotāju (21%).
Saeimai uzticas nedaudz mazāk nekā piektā daļa (18%) iedzīvotāju, tomēr pēdējo trīs mēnešu laikā ir ievērojami pieaugusi iedzīvotāju uzticēšanās Saeimai (par 4 procentpunktiem).

Par aptauju

Aptauju pētījumu kompānija TNS veica sadarbībā ar telekompānijas LNT raidījumu „900 sekundes”, laikā no 2016. gada 5. līdz 7. jūlijam ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 800 Latvijas iedzīvotājus ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas iedzīvotāju kopumam ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota, balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS strikti ievēro ESOMAR rekomendācijas aptauju internetā izlašu veidošanā un veikšanā.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

TNS Latvia
t 67096300
tns@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia
Facebook: @TNSLatvia


Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
dana.france@lnt.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51 #52        
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības