TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



52% Latvijas iedzīvotāji atbalsta sodu palielināšanu par braukšanas ātruma pārsniegšanu

05.07.2016. Puse (52%) Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem uzskata, ka soda mēri par atļautā braukšanas ātruma pārsniegšanu būtu jāpalielina (24% - noteikti jā; 28% - drīzāk jā). To atklāj pētījumu kompānijas TNS sadarbībā ar telekompānijas LNT raidījumu „900 sekundes” jūnija beigās veiktais pētījums.

Savukārt 41% iedzīvotāju domā, ka soda mēri par atļautā braukšanas ātruma pārsniegšanu nebūtu jāpalielina (26% - drīzāk nē; 15% - noteikti nē). 7% iedzīvotāju nav pauduši konkrētu viedokli šajā jautājumā.

Absolūtais vairākums (82%) Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem uzskata, ka soda mēri par transportlīdzekļa vadīšanu alkohola reibumā būtu jāpalielina (61% - noteikti jā; 21% - drīzāk jā).

15% iedzīvotāju pauž viedokli, ka soda mēri par transportlīdzekļa vadīšanu alkohola reibumā nav jāpalielina (11% - drīzāk nē; 4% - noteikti nē). 3% iedzīvotāju nav pauduši konkrētu viedokli šajā jautājumā.

Puse (53%) Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem uzskata, ka šogad tika īstenota pietiekami plaša pirms-Jāņu kampaņa par drošu transportlīdzekļa vadīšanu (13% - noteikti jā; 40% - drīzāk jā).

Ceturtā daļa (27%) iedzīvotāju ir pretējās domās un neuzskata, ka šogad tika īstenota pietiekami plaša pirms-Jāņu kampaņa par drošu transportlīdzekļa vadīšanu (21% - drīzāk nē; 6% - noteikti nē).

13% Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā norādījuši, ka šādu pirms-Jāņu kampaņu nav pamanījuši. 7% iedzīvotāju nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.

Par aptauju

Aptauju pētījumu kompānija TNS veica sadarbībā ar telekompānijas LNT raidījumu „900 sekundes”, laikā no 2016.gada 28. līdz 30.jūnijam ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 800 Latvijas iedzīvotājus ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas iedzīvotāju kopumam ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota, balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS strikti ievēro ESOMAR rekomendācijas aptauju internetā izlašu veidošanā un veikšanā.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia
Facebook: @TNSLatvia


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības