TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Latvijas iedzīvotāji brīvos naudas līdzekļus tērētu ceļojumiem un mājas labiekārtošanai

01.07.2016. Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem salīdzinoši visbiežāk norādījuši, ka ikmēneša brīvos naudas līdzekļus labprāt tērētu ceļojumiem un izbraucieniem (55%), kā arī mājas labiekārtošanai (48%). To atklāj pētījumu kompānijas TNS sadarbībā ar telekompānijas LNT raidījumu „900 sekundes” jūnijā veiktais pētījums.

Salīdzinoši bieži iedzīvotāji norādījuši, ka ikmēneša brīvos naudas līdzekļus labprāt tērētu arī vaļaspriekiem, hobijiem (35%), kultūras pasākumiem, izklaidei (34%), kā arī apģērba un apavu iegādei (26%). Salīdzinoši retāk iedzīvotāji ikmēneša brīvos naudas līdzekļus tērētu interešu izglītībai, kursiem (18%) un skaistumkopšanas pakalpojumiem (13%).

2% iedzīvotāju savus ikmēneša brīvos naudas līdzekļus labprāt tērētu kādā citā veidā. Vēl 2% iedzīvotāju nav konkrēta viedokļa jautājumā, kam tērētu ikmēneša brīvos naudas līdzekļus.

Par aptauju

Aptauju pētījumu kompānija TNS veica sadarbībā ar telekompānijas LNT raidījumu „900 sekundes”, laikā no 2016.gada 14. līdz 16.jūnijam ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 857 Latvijas iedzīvotājus ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas iedzīvotāju kopumam ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota, balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS strikti ievēro ESOMAR rekomendācijas aptauju internetā izlašu veidošanā un veikšanā.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia
Facebook: @TNSLatvia


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51 #52        
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības