TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Maija TV kanālu auditorijas un programmu TOP20 kopā ar TV skatīšanos ar nobīdi laikā

10.06.2016. Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2016.gada maija TV kanālu auditorijas un programmu TOP20, iekļaujot datus par pēdējo septiņu dienu TV kanālu satura skatīšanos ar nobīdi laikā.

Latvijas iedzīvotāji aizvien vairāk izmanto iespēju noskatīties savas iemīļotās pārraides sev ērtākos laikos, ārpus TV kanālu noteiktā ētera laika. Maijā tam veltīti 6,4% no visa kopējā TV skatīšanās laika. Iegūt kopējo ainu par TV kanālu un programmu auditoriju varam, apvienojot lineārās TV skatīšanās datus un TV skatīšanās datus ar nobīdi laikā, norāda TNS Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters. Apkopotie dati par maiju, kuros apvienota gan lineārās TV skatīšanās, gan TV skatīšanās ar nobīdi laikā, rāda, ka skatītākais bija kanāls TV3. Tā skatīšanās laika daļa bija 14,1%. Otrs skatītākais bija kanāls LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 10,5%. Savukārt trešais – kanāls PBK ar skatīšanās laika daļu 9,5%.

Kanālam NTV Mir Baltic veltīti 8,8% no visa skatīšanās laika, kanālam LNT – 7,9%, kanālam 3+ - 4,2% un kanālam REN TV Baltic – 3,9%. Kanāla TV6 skatīšanās laika daļa bija 3,5%, kanāla LTV7 – 2,2%, kanāla Nickelodeon 1,2%, kanāla RīgaTV 24 – 1,1%. Kanāla 2 skatīšanās laika daļa bija 0,9%, kanāla CTC Baltija – 0,8%, kanāla FOX – 0,7%, kanāla Re:TV – 0,6% un kanāla Fox Life – 0,5%. Kanāliem Kidzone TV, STV un National Geographic Channel katram veltīti pa 0,4%, bet kanāliem 1BM un 360TV katram pa 0,3% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālu Sony Channel un Sportacentrs.com katra skatīšanās laika daļa bija 0,2%, bet kanāla Sony Turbo – 0,1%.

Kā rāda apkopotie dati par maija programmām, tad pirmajā vietā ierindojies 61. Starptautiskais Eirovīzijas dziesmu konkursa fināls kanālā LTV1, kuru gan tā ētera laikā, gan citos sev ērtākos laikos vērojuši 13,5% jeb 262,8 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Šovs “Es mīlu tevi, Latvija 2” kanālā TV3 ierindojies topa otrajā vietā. To vēroja vidēji 12,8% jeb 250 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Savukārt trešajā vietā ierindojies 61.Starptautiskais Eirovīzijas dziesmu konkursa 2.pusfināls, kuru kanālā LTV1 vēroja vidēji 12,5% jeb 243,6 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem.

Reitings   % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos;
Reitings '000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos;

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia
Facebook: @TNSLatvia


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50            
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības