TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



TV kanālu auditorijas 2016.gada maijā

03.06.2016. Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2016.gada maija (01/05/2016 – 31/05/2016) TV kanālu auditorijas. Skatītākais TV kanāls maijā bija TV3, kuram veltīti 12,8% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais bija kanāls LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 9,7%. Savukārt trešais skatītākais bija PBK ar 8,9% skatīšanās laika daļu.

Kanālam NTV Mir Baltic veltīti 8,3%, kanālam LNT – 7,3%, kanāliem 3+ un REN TV Baltic katram veltīti pa 3,7% un kanālam TV6 – 3,2% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla LTV7 skatīšanās laika daļa bija 2%, kanāla RīgaTV 24 – 1%, kanāla Nickelodeon – 0,9% un Kanāla 2 – 0,8%. Kanāla CTC Baltija skatīšanās laika daļa bija 0,7%, kanāla Re:TV – 0,6% un kanāla FOX – 0,5%. Kanālu Fox Life un National Geographic Channel katra skatīšanās laika daļa bija 0,4%, bet kanālu Kidzone TV un STV katra skatīšanās laika daļa bija 0,3%. Kanāliem 1BM, 360TV, Sony Channel un Sportacentrs. com TV katram veltīti pa 0,2% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla Sony Turbo skatīšanās laika daļa bija 0,1%. Savukārt TV kanālu satura vērošanai ar nobīdi laikā veltīti 6,4%, bet visai pārējai TV skatīšanai – 27,1%.

Maijā vairākos TV kanālos (3+, Re:TV, TV3, TV6) tika pārraidītas Pasaules meistarsacīkšu spēles hokejā, kas pie TV ekrāniem ierasti pulcē daudz skatītāju. Pateicoties šo spēļu pārraidīšanai, visvairāk skatīšanās laika daļu izdevies palielināt kanālam TV6 (+ 1,3%), norāda TNS Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters.

Maijā viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 4 stundas un 15 minūtes dienā, kas bija par 23 minūtēm mazāk nekā aprīlī.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia
Facebook: @TNSLatvia


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības