TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



61.Starptautiskā Eirovīzijas dziesmu konkursa skatīšanās mājas TV ekrānos Latvijā, Lietuvā un Igaunijā

23.05.2016. Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 61.Starptautiskā Eirovīzijas dziesmu konkursa skatīšanos mājas TV ekrānos Latvijā, Lietuvā un Igaunijā. Eirovīzijas dziesmu konkursa pirmā pusfināla tiešraidi 10 maijā kanālā LTV1 vēroja vidēji 4,4% jeb 86,2 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Otro Eirovīzijas pusfinālu 12.maijā, kurā piedalījās Latvijas pārstāvis Justs Sirmais ar dziesmu “Heartbeat”, vēroja vairāk skatītāju, vidēji 11,7% jeb 226,8 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Savukārt 61.Starptautiskā Eirovīzijas dziesmu konkursa fināla pārraidi vēroja vidēji 11,8% jeb 229,6 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem.

Šogad, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, interese par Eirovīzijas pārraidēm samazinājusies. 2015.gadā pirmo pusfināla pārraidi vēroja vidēji 7,7%, otro pusfināla pārraidi, kurā piedalījās Latvijas pārstāve Aminata – 13,8%. Eirovīzijas fināls pagājušajā gadā tika pārraidīts gan kanālā LTV1, gan kanālā LTV7. Kanālā LTV1 to vēroja vidēji 16,4%, bet kanālā LTV7 ar surdotulkojumu to vēroja vidēji 0,7% Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Savukārt, salīdzinot ar 2014.gadu, šogad reitingi ir nedaudz augstāki. 2014. gadā pirmā pusfināla tiešraidi LTV1 kanālā vēroja vidēji 11,0% Latvijas iedzīvotāju. Otro Eirovīzijas pusfināla tiešraidi vēroja vidēji 3,9%, bet fināla pārraidi vēroja vidēji 7,5% Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem.

Šogad Lietuvā Eirovīzijas dziesmu konkursa pirmo pusfinālu kanālā LRT televīzija vēroja vidēji 8,7% Lietuvas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Otro pusfināla pārraidi, kurā piedalījās Lietuvas pārstāvis Donny Montell ar dziesmu “I’ve Been Waiting for this Night”, vēroja vidēji 15,3% Lietuvas iedzīvotāju. Savukārt Eirovīzijas dziesmu konkursa fināla pārraidi vēroja vidēji 20,2% skatītāju.

Igaunijā Eirovīzijas dziesmu konkursa pusfinālus un finālu pārraidīja divos kanālos – ETV un ETV+.

Konkursa pirmo pusfināla pārraidi, kurā piedalījās Igaunijas pārstāvis Jüri Pootsmann ar dziesmu “Play”, kanālā ETV vēroja vidēji 18,5%, bet kanālā ETV+ - 1%. Savukārt otro pusfināla pārraidi kanālā ETV vēroja vidēji 9,5% un kanālā ETV+ - 0,7%.  Eirovīzijas dziesmu konkursa fināla pārraidi kanālā ETV vēroja vidēji 14,5%, bet kanālā ETV+ - 2,5% Igaunijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem.

Reitings   % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos;
Reitings '000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50            
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības