TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



TV kanālu auditorijas 2016.gada aprīlī

05.05.2016. Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2016.gada aprīļa (01/04/2016 – 30/04/2016) TV kanālu auditorijas. Skatītākais TV kanāls aprīlī bija TV3, kuram veltīti 12,2% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais bija kanāls LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 9,6%. Savukārt trešais skatītākais bija PBK ar 9,4% skatīšanās laika daļu.

Kanālam NTV Mir Baltic veltīti 8,7%, kanālam LNT – 6,7%, kanālam REN TV Baltic 3,6%, kanālam 3+ - 3,1% un kanāliem LTV7 un RTR Planeta Baltija katram pa 2,4% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla TV6 skatīšanās laika daļa bija 1,9%, kanāla RīgaTV 24 – 1,2%, un kanāla Nickelodeon – 0,8%. Kanālam 2 un CTC Baltija katram veltīti pa 0,7%, bet kanālam FOX – 0,6% no visa TV skatīšanās laika. Kanāliem Fox Life, KidzoneTV, National Geographic channel, Re:TV un STV katram veltīti pa 0,4% no visa kopējā TV skatīšanās laika. 1BM kanālam veltīti 0,3%, kanālam 360TV – 0,2%, savukārt kanāliem Sony Channel, Sony Turbo un Sportacentrs.com TV katram pa 0,1% no visa TV skatīšanās laika. Visu pārējo kanālu vērošanai veltīti – 27,2%, bet TV satura vērošanai ar nobīdi laikā – 6,1% no kopējā TV skatīšanās laika aprīlī.

TNS Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka saistībā ar Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes (NEPLP) lēmumu uz sešiem mēnešiem Latvijas teritorijā aizliegt retranslēt un izplatīt TV kanālu RTR Planeta Baltija (kanāla logo Rossija RTR), šis kanāls tika pārraidīts līdz 11.aprīlim. Tādēļ tā skatīšanās laika daļa mēneša griezumā ievērojami samazinājusies. Kā rāda pētījuma dati, tad laikā no 1. līdz 11.aprīlim, šī kanāla skatīšanās laika daļa bija tāda pati kā martā – 6,4%. Sākot ar aprīli, skatītājiem vairs nav pieejams arī kanāls TV5, kurš 31.martā tika slēgts. Gan kanāla RTR Planeta Baltija, gan TV5 skatītāji aprīlī izvēlējās lielāku skatīšanās laika daļu veltīt kanāliem NTV Mir Baltic un PBK. Tomēr īpaši palielinājusies skatīšanās laika daļa, ko šie skatītāji veltījuši pārējiem, pētījumā atsevišķi neatspoguļotajiem kanāliem.

Aprīlī viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 4 stundas un 38 minūtes dienā, kas bija par 25 minūtēm mazāk nekā martā.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā
 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības