TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



48% Latvijas iedzīvotāju vēlētos piedalīties “Baltā galdauta svētkos”

29.04.2016. Atsaucoties Latvijas simtgades biroja aicinājumam, Latvijas Institūta (LI) darbinieki aicina ikvienu iedzīvotāju un Latvijai piederīgo visā plašajā pasaulē 4.maijā - Latvijas Republikas Neatkarības atjaunošanas dienā - kopā ar saviem tuvajiem svinēt Baltā galdauta svētkus. 48% Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem personīgi vēlētos piedalīties “Baltā galdauta svētkos” (12% - noteikti jā; 36% - drīzāk jā). To atklāj pētījumu kompānijas TNS sadarbībā ar telekompānijas LNT raidījumu „900 sekundes” aprīlī veiktais pētījums.

Baltā galdauta svētku ideja: ģimene, draugi un kaimiņi no vienas mājas vai vairākām blakus mājām sanāk kopā pie viena galda, ietur vieglu, kopīgi sarūpētu maltīti, kā arī izmanto iespēju pārrunāt ieceres sava pagalma, apkaimes, pilsētas, novada un valsts nākotnei. Latvijas Neatkarības deklarācijas pasludināšanas gadadiena, kas 1990.gadā bija izšķirošs, jauns sākums Latvijai, tad varētu kļūt par iedvesmu arī citām Latvijas cilvēkiem svarīgām norisēm.

Salīdzinoši vairāk atbalstu “Baltā galdauta svētkiem” pauž lauku teritorijās dzīvojošie.

Savukārt 40% Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem norādījuši, ka personīgi nevēlētos piedalīties “Baltā galdauta svētkos” (15% - noteikti nē; 25% - drīzāk nē).

Desmitā daļa (12%) iedzīvotāju nav snieguši konkrētu atbildi uz šo jautājumu.

Par aptauju

Aptauju pētījumu kompānija TNS veica sadarbībā ar telekompānijas LNT raidījumu „900 sekundes”, laikā no 2016.gada 19. līdz 21.aprīlim ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 1000 Latvijas iedzīvotājus ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas iedzīvotāju kopumam ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota, balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS strikti ievēro ESOMAR rekomendācijas aptauju internetā izlašu veidošanā un veikšanā.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
TNS mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www.
twitter.com/TNSLatvia

Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
dana.france@lnt.lv
www.twitter.com/900sekundes


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50            
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības