TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



26.maijā notiks radošā darbnīca "Jaunieši - kādi viņi ir un kā viņus uzrunāt?" Piedalies!

27.04.2016. TNS ir veikusi apjomīgu pētījumu, lai izzinātu jauniešu vecumā no 13 līdz 21 gadam vērtības, uzskatus un motivāciju dzīvē. Mēs labprāt dalāmies savā pieredzē un zināšanās, tādēļ ielūdzam Jūs uz TNS organizēto radošo darbnīcu, ko vadīs pieredzējušās TNS zīmolu vadības un komunikācijas izpētes ekspertes Inta Priedola un Alise Lāce.

2014.gadā pētījuma ietvaros, segmentējot Latvijas iedzīvotāju vecumā no 15 līdz 74 gadiem vērtības, TNS atklāja, ka Latvijas iedzīvotāju svarīgākās vērtības ir ģimene un saliedētība, iespēja izrauties no ikdienišķā, mērķtiecība un sasniegumi, kā arī tradīcijas un mūsu saknes. Tādi esam mēs, bet kāda ir nākamā paaudze, kas ir izaugusi šo vērtību veidotajā vidē un jau stāv uz patēriņa un nodarbinātības sliekšņa?

Ir dzirdēti dažādi pieņēmumi par jauniešiem:

Cik daudz no priekšstatiem par jauniešiem ir mīti vai patiesība:

■  Kādas patiesībā ir Latvijas jauniešu vērtības?
■  Kādi ir jauniešu mērķi un kas viņus motivē?
■  Ko jauniešu dzīvē nozīmē ģimene un saliedētība, sasniegumi, tradīcijas un saknes?
■  Kāda nozīme jauniešu dzīvē ir naudai, izglītībai, draugiem, ballītei un spēlei?

Ko zīmolam vajadzētu darīt šajā paaudžu pārmaiņas posmā:

■  Kā saglabāt zīmola vērtības un vienlaikus būt pievilcīgam jaunākās paaudzes vidū?
■  Kāda ir reklāmas un komunikācijas nozīme jauniešiem?
■  Un ko darba devējam ņemt vērā, domājot par sadarbību ar jaunākās paaudzes darba ņēmējiem?

Šī gada 26.maijā atklāsim mītus un patiesību par jauniešiem un:

■  iepazīsimies ar TNS pētījumu rezultātiem par jauniešiem vecumā no 13 līdz 21 gadam;
■  mācīsimies paskatīties uz pasauli jaunieša acīm;
■  mācīsimies saskatīt zīmola iespējas komunikācijā ar jauniešiem, vienlaikus nepazaudējot līdzšinējās zīmola vērtības.

Kur un kad notiks radošā darbnīca

Laiks:

26.maijs plkst. 14:00 – 17:30 (reģistrācija no plkst. 13:30).

Vieta:

Mercure Riga Centre (Elizabetes iela 101, Rīga, karte ŠEIT!).

Dalības maksa radošajā darbnīcā:

Agrā reģistrācija līdz 13.maijam - 85 EUR + PVN.
Reģistrācija līdz 25.maijam - 110 EUR + PVN.

Dalības maksā iekļauts - TNS pētījuma rezultāti un ekspertīze par jauniešu vērtībām, praktiski piemēri un ieteikumi, darbs grupās, izdales materiāli, pieeja radošās darbnīcas prezentāciju un foto materiāliem un kafijas pauzes.

 

Uz tikšanos radošajā darbnīcā!

Kontakti

Laura Vendele
TNS mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www.
twitter.com/TNSLatvia


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības