TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



77% Latvijas iedzīvotāju atbalsta likumprojektu par seju aizsedzoša apģērba nēsāšanas ierobežošanu publiskās vietās

07.03.2016. Tieslietu ministrija aicina sabiedrību līdz 26.martam iesaistīties likumprojekta izstrādes procesā, ar kuru paredzēts noteikt ierobežojumu nēsāt seju aizsedzošu apģērbu publiskās vietās. Lielākā daļa (77%) Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem atbalsta šādu Tieslietu ministrijas izstrādātu likumprojektu (42% - noteikti jā; 35% - drīzāk jā). To atklāj pētījumu kompānijas TNS sadarbībā ar telekompānijas LNT raidījumu „900 sekundes” martā veiktais pētījums.

Tikai 16% Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā neatbalsta Tieslietu ministrijas izstrādāto likumprojektu par seju aizsedzoša apģērba nēsāšanas ierobežošanu publiskās vietās (11% - drīzāk nē; 5% - noteikti nē).

7% iedzīvotāju nav pauduši konkrētu viedokli šajā jautājumā.

Uzziņai par likumprojektu

Likumprojekts paredz noteikt ierobežojumu nēsāt seju aizsedzošo apģērbu publiskās vietās. Šāds ierobežojums attiecās uz jebkura veida seju aizsedzošu apģērbu, piemērām, maskas, balaklavas, ķiveres, lakati un kapuces, kas aizsedz seju, kā arī sieviešu seju aizsedzošs apģērbs. Likumprojekta paredzētie ierobežojumi neattiektos uz reliģisko organizāciju dievnamiem, lūgšanu telpām, telpām, kurās tiek veikta reliģiskā darbība, kā arī slēgtiem privātiem pasākumiem, kas notiek publiskajā vietā, kā arī uz privātpersonai piederošu nekustamo īpašumu, kur īpašnieks nosaka nekustamā īpašuma izmantošanas noteikumus un kārtību.

Avots: https://www.tm.gov.lv/lv/cits/pazinojums-par-lidzdalibas-iespejam-likumprojekta-seju-aizsedzosa-apgerba-nesasanas-ierobezojuma-lik

Par aptauju

Aptauju pētījumu kompānija TNS veica sadarbībā ar telekompānijas LNT raidījumu „900 sekundes”, laikā no 2016.gada 1. līdz 3.martam ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 1000 Latvijas iedzīvotājus ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas iedzīvotāju kopumam ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota, balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS strikti ievēro ESOMAR rekomendācijas aptauju internetā izlašu veidošanā un veikšanā.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
TNS mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www.
twitter.com/TNSLatvia

Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
dana.france@lnt.lv
www.twitter.com/900sekundes


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50            
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības