TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Visbiežāk Latvijas iedzīvotāji 2016.gadā vēlas uzlabojumus savos ienākumos un veselībā

04.01.2016. Trīs salīdzinoši visbiežāk minētie uzlabojumi personīgajā dzīvē, kurus Latvijas iedzīvotāji ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem vēlētos sagaidīt 2016. gadā, ir lielāka alga/ augstāki ienākumi (75%), labāka personīgā veselība/ labāka veselība draugiem, radiem (69%) un ceļojumi pa Latviju/ uz citām valstīm (38%). To atklāj pētījumu kompānijas TNS sadarbībā ar telekompānijas LNT raidījumu „900 sekundes” decembra beigās veiktais pētījums.

Salīdzinoši bieži iedzīvotāji minējuši, ka 2016. gadā vēlētos sagaidīt uzlabojumus ar nodarbinātību saistītos jautājumos (21%), kā arī ģimenes pieaugumu (19%).

Salīdzinoši retāk iedzīvotāji norādījuši, ka 2016. gadā vēlētos pozitīvas izmaiņas attiecību statusā (1%), uzlabojumus ar dzīvesvietu saistītos jautājumos (jauna dzīvesvieta, remonts) (1%). 2% iedzīvotāju norādījuši kādu citu uzlabojumu.

2% iedzīvotāju nav snieguši konkrētu atbildi uz šo jautājumu.

Par aptauju

Aptauju pētījumu kompānija TNS veica sadarbībā ar telekompānijas LNT raidījumu „900 sekundes”, laikā no 2015.gada 15. decembra līdz 17. decembrim ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 1000 Latvijas iedzīvotājus ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas iedzīvotāju kopumam ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota, balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS strikti ievēro ESOMAR rekomendācijas aptauju internetā izlašu veidošanā un veikšanā.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
TNS mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www.
twitter.com/TNSLatvia

Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
dana.france@lnt.lv
www.twitter.com/900sekundes


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50            
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības