TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Lielākā daļa Latvijas iedzīvotāju Ziemassvētkus plāno svinēt mājās ar ģimeni

24.11.2015. Ir palicis mēnesis līdz Ziemassvētkiem, un 84% Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem šogad plāno svinēt šos svētkus. To atklāj pētījumu kompānijas TNS sadarbībā ar telekompānijas LNT raidījumu „900 sekundes” novembrī veiktais pētījums.

Lielākā daļa (62%) Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā šogad Ziemassvētkus plāno svinēt mājās ar ģimeni. 13% iedzīvotāju plānos ir svinības ar ģimeni plašākā lokā. Salīdzinoši mazāka daļa iedzīvotāju šogad plāno svinēt Ziemassvētkus draugu lokā (3%), viesos (2%), vienatnē (2%), apmeklējot kādu pasākumu (2%).

Desmitā daļa (9%) iedzīvotāju vēl nav izlēmuši, kā šogad svinēs Ziemassvētkus. 7% iedzīvotāju norādījuši, ka šogad Ziemassvētkus nesvinēs.

14% Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem šogad Ziemassvētku dāvanu iegādei un svinību organizēšanai plāno tērēt naudas summu līdz 30 EUR. Piektā daļa (22%) iedzīvotāju Ziemassvētku tēriņiem plāno atvēlēt naudas summu no 31 līdz 60 EUR.

Ceturtā daļa (23%) iedzīvotāju šogad Ziemassvētku dāvanu iegādei un svinību organizēšanai ir paredzējuši 61 līdz 100 EUR lielus tēriņus. Savukārt piektā daļa (20%) iedzīvotāju šogad Ziemassvētku dāvanu iegādei un svinību organizēšanai plāno tērēt naudas summu virs 100 EUR.

5% iedzīvotāju norādījuši, ka dāvanu iegādei un svinību organizēšanai neplāno tērēt naudu. 16% iedzīvotāji nav snieguši konkrētu atbildi uz šo jautājumu.

Par aptauju

Aptauju pētījumu kompānija TNS veica sadarbībā ar telekompānijas LNT raidījumu „900 sekundes”, laikā no 2015.gada 17. līdz 19. novembrim ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 800 Latvijas iedzīvotājus ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas iedzīvotāju kopumam ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota, balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS strikti ievēro ESOMAR rekomendācijas aptauju internetā izlašu veidošanā un veikšanā.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
TNS mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www.
twitter.com/TNSLatvia

Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
dana.france@lnt.lv
www.twitter.com/900sekundes


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50            
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības