TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Nacionālā preses auditorijas pētījuma rezultāti 2015. gada rudenī

17.11.2015. Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi jaunākos Nacionālā preses auditorijas pētījuma rezultātus par 2015. gada rudens periodu. Saskaņā ar pētījuma rezultātiem rudenī vismaz viena pētījumā iekļautā preses izdevuma kādu no pēdējiem sešiem numuriem ir lasījuši vai caurskatījuši vidēji 90% Latvijas iedzīvotāju vecumā no 15 līdz 74 gadiem. Rudens pētījumā tika apkopota informācija par 169 drukāto preses izdevumu auditoriju.

Saskaņā ar rudens pētījuma rezultātiem, pēdējā mēneša laikā kādu Latvijā izdotu drukāto preses izdevumu ir lasījuši vai caurskatījuši vidēji 85 % Latvijas iedzīvotāju vecumā no 15 līdz 74 gadiem. 76% iedzīvotāju ir lasījuši kādu Latvijā izdotu laikrakstu, 63% - kādu Latvijā izdotu žurnālu. 2015. gada rudenī salīdzinājumā ar vasaru nedaudz samazinājies iedzīvotāju īpatsvars, kuri pēdējā mēneša laikā lasījuši vai caurskatījuši kādu Latvijā izdotu žurnālu. Latvijā izdotus žurnālus rudenī mazāk lasījušas sievietes, iedzīvotāji bez personīgiem ienākumiem, kā arī iedzīvotāji ar personīgiem ienākumiem no 351 līdz 550 eiro mēnesī.

Kā norāda TNS vecākā klientu vadītāja Elīna Krūze, tad visvairāk Latvijas iedzīvotāji patērē nedēļas izdevumus, mēneša izdevumus un reģionālos preses izdevumus. Vismaz vienu iknedēļas izdevumu nedēļā ir lasījuši vai caurskatījuši vidēji 53% Latvijas iedzīvotāju. Vidēji 43% iedzīvotāju vecumā no 15 līdz 74 gadiem ir lasījuši vai caurskatījuši vismaz vienu mēneša izdevumu mēnesī, bet vidēji 34% - vismaz vienu reģionālo preses izdevumu nedēļā.

2015. gada rudenī trīs lasītākie preses izdevumi latviešu tautības iedzīvotāju vidū nemainīgi ir iknedēļas žurnāli „Ieva”, „Privātā Dzīve” un „Kas Jauns”. Starp 10 lasītākajiem preses izdevumiem mērķa grupā „latvieši” ierindojas arī tādi preses izdevumi, kā „Ievas Stāsti”, “Ilustrētā Pasaules Vēsture”, „Ilustrētā Zinātne”, „Ievas Virtuve”, „Ievas Māja”, “Ievas Dārzs” un “Latvijas Avīze”.

Citas tautības iedzīvotāju vidū trīs lasītākie preses izdevumi 2015. gada rudens periodā ir nedēļas laikraksts „MK Latvija”, televīzijas programmu avīze „Latvijskaja TV-Programma”, televīzijas programmu avīze „Televizor / MK Latvija”. Starp 10 lasītākajiem preses izdevumiem mērķa grupā „cita tautība” ierindojas arī tādi preses izdevumi, kā “Rīgas Santīms”, „Vesti Segodņa”, „Subbota”, „Latvijskie Vesti”, ”Ļubļu”, “Lilit” un „Teleprogramma s dadei Mišei”.

Par pētījumu

TNS Nacionālais preses auditorijas pētījums, Rudens 2015 tika veikts laika periodā no 2015. gada 3. augusta līdz 25. oktobrim. Pētījums veikts, izmantojot kombinēto aptaujas metodi - datorizētās intervijas (CAPI) respondentu dzīvesvietās, izmantojot planšetdatorus un aptaujas internetā. Visā Latvijā tika aptaujāti 3000 pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji vecumā no 15 līdz 74 gadiem.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51 #52        
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības