TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Iznācis TNS Latvia elektroniskais vēstnesis Tavs Neredzamais Sabiedrotais #46!

06.10.2015. Ar aktuālām idejām un rakstiem pie Jums nāk jau 46. TNS vēstneša Tavs neredzamais sabiedrotais numurs. Šajā numurā iepazīstieties ar aktuālām e-komercijas tendencēm. Pētām, kā uzņēmumi izmanto biznesa tehnoloģijas un kā attīstās auto tirgus. Mediju nozares pārstāvjiem interesanti būs ieskatīties, kuras ir šī gada TOP10 TV reklāmas pēc to kopējā garuma ēterā, un kādas ir ārzemju preses lasīšanas tendences.

Personāla jomas speciālistiem būs aktuāli uzzināt, kāda ir strādājošo apmierinātība ar dažādiem darba vides aspektiem Latvijā.

Aicinām iepazīties arī ar TNS pētījumu par dzimumu vienlīdzības jautājumiem Latvijā un Eiropas Savienībā. Iepazīstinām arī ar aktualitātēm TNS pētnieciskajos risinājumos – uzziniet, kas ir brokastis ar patērētāju, un kā identificēt “ietekmīgos” patērētājus un izmantot viņu viedokli zīmolvadībā.

Aicinām ielūkoties ŠEIT, lai iepazītos ar vēstnesī publicētajiem rakstiem!

Latvijas e-komercijas tendences

Lai saprastu Latvijas pircēju rīcību un iepirkšanās paradumus internetā, digitālā mārketinga aģentūra Infinitum 8 sadarbībā ar pētījumu kompāniju TNS ir veikusi nozares tendenču apskatu “E-komercijas patērētāju uzvedības modelis Latvijā 2014”. Aicinām iepazīties ar galvenajām atziņām, kas gūtas apskata veidošanas laikā.

Biznesa tehnoloģiju neizmantotās iespējas

Attīstoties tehnoloģijām, to sniegtajām iespējām, kā arī pieaugot uzņēmumu procesu norises ātrumam, uzņēmējiem arvien būtiskāka kļūst Biznesa tehnoloģiju izmantošana uzņēmējvadībā. Iepazīstieties ar pētījuma rezultātiem par biznesa tehnoloģiju izmantošanu Latvijas uzņēmumos!

Vai Rīgas ielās pieaugs automašīnu skaits?

Vasara pagāja nemanot, un rudens atvasaras saulīte pamazām pārstāj mūs sildīt. Sākoties rudenim, sākas arī skola, un dažkārt rodas jautājums: “Kāpēc, sākoties skolai, ir tādi sastrēgumi?” Pētām, kādi ir rīdzinieku auto pirkšanas plāni, un prognozējam, vai auto Rīgas ielās pieaugs.

Strādājošo apmierinātība ar darba apstākļiem uzņēmumos

TNS veiktais Eirobarometra pētījums rāda, ka 47% Latvijas pilsoņu darba apstākļus Latvijas uzņēmumos raksturo kā labus. Savukārt tikpat liela daļa (47%) - kā sliktus. Šajā rakstā aplūkosim dažādus Latvijas darba vides aspektus un darbinieku apmierinātību ar tiem.

Visvairāk rādītās TV reklāmas šogad

2015.gada pirmajos astoņos mēnešos TV ievērojami pieaudzis reklāmu skaits - jau fiksētas 1 638 317 reklāmas ar kopējo garumu 427 diennaktis. Šoreiz aplūkosim, kuras ir TOP10 TV reklāmas pēc to kopējā garuma ēterā.

Cik daudz lasām ārzemju preses izdevumus?

Iespējams esat ievērojuši, ka preses izdevumu tirdzniecības vietās var nopirkt ne tikai Latvijā, bet arī ārzemēs izdotus preses izdevumus. Rakstā lasiet - cik plašs ir ārzemju preses izdevumu klāsts? kas tos lasa un kādas tēmas iedzīvotājus interesē drukātajā presē?

Dzimumu vienlīdzība un priekšstati par to – tendences Latvijā un Eiropā

Plaši atzīts ir fakts, ka dzimumu vienlīdzība ir būtiska ekonomiskajai izaugsmei un nabadzības samazināšanai. TNS veiktais Eirobarometra pētījums parāda, kādi dzimumu stereotipi ir novērojami ES un arī Latvijas sabiedrībā.

Brokastis ar patērētāju

Kas jums nāk prātā, izdzirdot vārdu “brokastis”? Tikko uzvārītas kafijas smarža? Bet vai kādam no jums ir ienācis prātā ieturēt brokastis kopā ar sava zīmola patērētājiem? Esošajiem vai potenciālajiem zīmola lietotājiem, kurus atbilstoši jūsu vajadzībām ir atradis TNS un uzaicinājis brokastīs, lai atbrīvotā atmosfērā parunātu par jūsu zīmola attīstībai aktuāliem jautājumiem.

Nākotnes veidotāji kvalitatīvajos pētījumos

Laikā, kad savu viedokli varam nekavējoties pavēstīt citiem, mārketingā arvien ietekmīgāka kļūst tendence, kad zīmola vai produkta lietotāji kļūst par nozīmīgiem zīmola vai produkta vēstnešiem. Taču ir atšķirība, kāda ir zīmola vēstneša ietekme uz citiem patērētājiem – vai citi ieklausās “vēstneša” paustajā viedoklī, ņem to vērā un arī izvēlas pamēģināt ieteikto produktu. Tādēļ ir svarīgi identificēt un uzklausīt ietekmīgos patērētājus – kurus citi uzklausa un kuriem seko.

 

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50            
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības