TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



2015. gada jūlijā TV pārraidīts par 47% vairāk reklāmu nekā gadu iepriekš

11.08.2015. Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi TV reklāmas apjomu par 2015. gada jūliju. TNS Reklāmu reģistrs jūlijā televīzijā ir fiksējis 199 326 reklāmas un 20 789 sponsorreklāmas gadījumus. Jūlijā TV reklāmas gadījumu skaits ir pieaudzis par 46%, bet sponsorreklāmu skaits pieaudzis par 61%, kopumā radot kāpumu par 47%, salīdzinot ar attiecīgo laika periodu 2014.gadā.

TNS Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka jūlijā, laužot ierastās iepriekšējo gadu tendences, reklāmu skaits nevis samazinājās, bet gan būtiski pieauga. Līdz ar to jūlijs ir bijis ar TV reklāmām bagātākais mēnesis visa 2015. gada ietvaros.

Analizējot reklāmu izvietojumu diennakts laikos, redzams, ka jūlijā reklāmu izvietojums dažādos diennakts laikos būtiski neatšķiras no jūnija. Dienas laikā (9.00-18.00) un Prime Time (18.00-24.00) rādīto reklāmu īpatsvars ir lielākais, tas ir 47,4% un 37,8% no visām diennakts reklāmām.

2015.gada jūlijā TV reklamētākās nozares bija alkoholiskie dzērieni, kā arī saldumi un konditoreja. Šo nozaru reklāmu apjoms, salīdzinot ar 2014. gada jūliju, ir gandrīz trīskāršojies. Savu ierasto vietu reklamētāko nozaru vidū saglabājusi telekomunikāciju nozare ar mērenu 10% pieaugumu. TV kanālos reklamētāko nozaru TOP5 noslēdz mazumtirdzniecības un auksto dzērienu nozares ar ievērojamiem pieaugumiem – attiecīgi 35% un 40% apjomā, salīdzinot ar 2014. gadu.

*Sponsorreklāmas ir visi reklāmdevēju logo, kā arī raidījumu vai filmu reklāma ar atbalstītājiem.
Reklāmu skaita aprēķinā nav iekļauta elektronisko un drukāto mediju reklāma.

Mediju izlase

1BM, 3+, 360TV, CTC Baltija, Fox, Fox Life, Kanāls 2, Kidzone TV, LNT, LTV1, LTV7, National Geographic Channel, NTV Mir Latvija, PBK, Ren Baltija, RīgaTV 24, RTR Planeta Baltija, Sony Entertainment TV, Sony Turbo, TV3, TV5, TV6.

Par pētījumu

Pētījumu kompānija TNS veic Reklāmu reģistra pētījumu kopš 1994.gada. Pētījuma mērķis ir iegūt informāciju par Latvijas reklāmas tirgu kopumā un atsevišķu reklāmdevēju reklāmas aktivitātēm. Par 2015. gadu Reklāmu reģistrā pieejama informācija par 21 TV kanālu, 15 radio stacijām, 8 vides reklāmas medijiem, 24 avīzēm, 76 žurnāliem, 18 interneta lapām.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
TNS mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www.
twitter.com/TNSLatvia


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50            
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības