TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



17% Latvijas iedzīvotāju atbalsta ideju ar akcīzes nodokli aplikt vairākus pārtikas produktus, lai iegūtu papildus ienākumus veselības nozarei

15.07.2015. 17% Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem atbalsta Veselības ministrijas piedāvājumu ar akcīzes nodokli aplikt vairākus pārtikas produktus, tostarp cukuru, šokolādi un konditorejas izstrādājumus, lai iegūtu papildus valsts budžeta ienākumus veselības nozarei (5% - noteikti jā; 12% - drīzāk jā). To atklāj pētījumu kompānijas TNS sadarbībā ar telekompānijas LNT raidījumu „900 sekundes” jūlijā veiktais pētījums.

Tomēr absolūtais vairākums (80%) Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā pauž negatīvu attieksmi pret Veselības ministrijas ideju ar akcīzes nodokli aplikt vairākus pārtikas produktus, tostarp cukuru, šokolādi un konditorejas izstrādājumus, lai iegūtu papildus valsts budžeta ienākumus veselības nozarei (25% - drīzāk nē; 55% - noteikti nē).

3% iedzīvotāju nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.

Par aptauju

Aptauju pētījumu kompānija TNS veica sadarbībā ar telekompānijas LNT raidījumu „900 sekundes”, laikā no 2015.gada 7. jūlija līdz 9. jūlijam ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 850 Latvijas iedzīvotājus ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas iedzīvotāju kopumam ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota, balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS strikti ievēro ESOMAR rekomendācijas aptauju internetā izlašu veidošanā un veikšanā.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
TNS mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www.
twitter.com/TNSLatvia

Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
dana.france@lnt.lv
www.twitter.com/900sekundes


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50            
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības