TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Aprīlī reklāmas apjoms pieaudzis TV

25.05.2015. Pētījumu kompānija TNS apkopojusi aprīļa televīzijas, preses, radio un vides reklāmas apjomus. 2015. gada aprīlī, analizējot reklāmas apjomu pēc preses laukuma kvadrātcentimetros, vides laukuma kvadrātmetros un televīzijas un radio reklāmas minūtēm, salīdzinot ar 2014. gada aprīli, reklāmas apjoma pieaugums ir fiksēts TV, bet kritums – avīzēs, vidē, radio un žurnālos.

TNS Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka, aprīlī savas pozīcijas nostiprinājuši TV kanāli, palielinot kopējo pārraidītas reklāmas apjomu, lai gan citos medijos novērots reklāmas apjoma samazinājums.

Televīzija

Televīzijā kopā aprīlī noraidītas 71 140 minūtes reklāmas. 2015.gada aprīlī noraidīts par 8% vairāk reklāmas nekā 2014.gada aprīlī. Televīzijā lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma minūtēs bija RECKITT BENCKISER, TELE2, RIMI, PROCTER & GAMBLE, HENKEL.

Radio

Radio reklāmas apjoms aprīlī bija 23 691 minūte. Salīdzinot ar pagājušā gada aprīli, radio noraidīts par 2% mazāks reklāmas apjoms. Aprīlī lielākie reklāmdevēji radio pēc reklāmas apjoma minūtēs bija RIMI, BT 1, ZETCOM, SKANDI MOTORS, CITY 24.

Vide

Vidē aprīlī bija izvietots 489 634 m² reklāmas. 2015. gada aprīlī vides reklāmu kopējā platība bija par 9% mazāka nekā gadu iepriekš. Vidē lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma kvadrātmetros bija LINSTOW, GEORGIAN NATIONAL TOURISM AGENCY, TELE2, KANAM GRUND KAPITALANLAGEGESELSCHAFT, APRANGA.

Žurnāli

Reklāmas apjoms žurnālos 2015. gada aprīlī, salīdzinot ar šo periodu pērn, pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros ir samazinājies par 2%, sasniedzot 768 004 cm². Lielākie reklāmdevēji žurnālos pēc reklāmas laukuma cm² aprīlī bija L'OREAL, LATVIJAS BALZAMS, FRAGRANCES INTERNATIONAL, APRANGA, TOYOTA BALTIC.

Avīzes

Reklāmas apjoms avīzēs aprīlī sasniedza 304 233 cm². Salīdzinot ar šo periodu 2014. gadā, pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros avīžu reklāmu apjoms ir samazinājies par 19%. Lielākie reklāmdevēji avīzēs pēc reklāmas laukuma cm² aprīlī bija TAMREX, LATVIJAS VALSTS MEŽI, FLEBOMEDIKA, TOYOTA BALTIC, JELGAVFARM.

Pētījumā iekļauto mediju izlase

TV

1BM, 3+, CTC Baltija, FOX, FOX Life, Kanāls 2, Kidzone TV, LNT, LTV1, LTV7, National Geographic Channel, NTV Mir Latvija, PBK, Ren Baltija, RīgaTV 24, RTR Planeta Baltija, Sony Entertainment TV, Sony Turbo, TV3, TV5, TV6.

Radio

Doma Laukums, European Hit Radio, Jumor FM, Krievijas Hiti, Latvijas Radio 1, Latvijas Radio 2, Latvijas Radio 3 KLASIKA, Mix FM, Radio Skonto, Radio SWH, Radio SWH+, Spin FM, Star FM, Super FM (Latviešu Radio), SWH Gold, SWH Rock.

Vide

Baltic Media Line, BRKB Studio, Clear Channel, Dzelzceļa Reklāma, Euro AWK, JC Decaux, Pilsētas Līnijas, Remora, Tilts Media.

Avīzes

7 Supersekretov (rus), Biznes & Baltija (rus), Biznes Vesti, DB Auto, Diena, Dienas Bizness, Kas Jauns avīze, Latvijas Avīze, Latvijas Mājas Dakteris, Latvijas Santīms (rus), Latvijas televīzijas programma, Latvijskaja TV-Programma (rus), Latvijskie Vesti (rus), MK Latvija (rus), Neatkarīgā Rīta Avīze, Nedēļa Kabatā, Rīgas Santīms (rus), Rīgas Viļņi Laimīgā Programma, Subbota (rus), Tautas Veselības Avīze, Tava Programma, Teleprogramma s dadei Mišei (rus), TV Vesti TELEK, Vesti Segodņa (rus), Vesti Segodņa 5 (rus), Zdorovje Vesti Segodņa (rus).

Žurnāli

100 labi padomi, 36,6C, Agro Tops, Annas Psiholoģija, Astes, Azbuka Zdorovja (rus), Biznes & Referent (rus), Copes Lietas, Cosmopolitan, Četras Sezonas, Dari Pats, Dārza Pasaule, Deko, Dienas Ēdieni, Doctus, FHM, Forbes, GEO, Ieva, Ievas Dārzs, Ievas Māja, Ievas Stāsti, Ievas Veselība, Ievas Virtuve, Ilustrētā Junioriem, Ilustrētā Pasaules Vēsture, Ilustrētā Zinātne, Ir, Ir Nauda, Kapitāls, Kas Jauns, Klubs, Ko ārsti tev nestāsta, Latvijas Architektūra, Latvijas Ārsts, Leģendas, Lilit, Lilit (rus), L'Officiel (lat, rus), Ļubļu (rus), Mans Mazais, Materia Medica, Māja, Mājas Viesis, Māksla mīlēt, Medības, National Geographic Latvija, OK!, Otkritij Gorod (rus), Otkrito (rus), Pastaiga, Pastaiga.ru (rus), Patiesā Dzīve, Patron (rus), Planētas noslēpumi, Playboy, Praktiskais Latvietis, Privātā Dzīve, Rīgas Laiks, Rīgas Viļņi, Santa, SestDiena, Shape, Sīrups, Sīrups Girl, Sīrups testi & mīklas, Sporta Avīze, Telegraf (rus), TopGear Latvija, Una, Uzzini!, Vakara Ziņas, Veselība.

Uzmanību! Kopējā reklāmas apjomā netiek ieskaitīti reklāmas gadījumi, kuros reklāmdevējs ir medijs.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības