TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Iedzīvotājprāt šogad svarīgākie notikumi ir Ukrainas krīze, eiro vērtības krišanās un pāreja uz brīvo elektrības tirgu

07.04.2015. Pēc Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem domām, trīs vissvarīgākie no līdzšinējiem 2015.gada notikumiem ir Ukrainas krīze (73%), eiro vērtības krišanās (36%) un pāreja uz brīvo elektrības tirgu (35%). To atklāj pētījumu kompānijas TNS sadarbībā ar telekompānijas LNT raidījumu „900 sekundes” marta beigās veiktais pētījums.

Kā citi svarīgi līdzšinējie 2015. gada notikumi minēti Borisa Ņemcova nošaušana (30%), Latvijas sportistu sasniegumi starptautiska mēroga sacensībās (30%), Latvijas prezidentūra Eiropas Savienības Padomē (24%), Parīzes terorakts un tā sekas (23%), kā arī nelaimes gadījumi (sagruvusī māja Rīgā; kūlas ugunsgrēki u.tml.) (17%) un Latvijas prezidenta amata kandidātu meklēšana (13%).

1% iedzīvotāju kā svarīgākos līdzšinējos 2015. gada notikumus minējuši kādu personīgās dzīves notikumu. 3% iedzīvotāju kā vissvarīgāko norādījuši kādu citu notikumu.

5% iedzīvotāju nav viennozīmīga viedokļa šajā jautājumā.

Par aptauju

Aptauju pētījumu kompānija TNS veica sadarbībā ar telekompānijas LNT raidījumu „900 sekundes”, laikā no 2015.gada 24. marta līdz 26. martam ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 800 Latvijas iedzīvotājus ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas iedzīvotāju kopumam ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota, balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS strikti ievēro ESOMAR rekomendācijas aptauju internetā izlašu veidošanā un veikšanā.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
TNS mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www.
twitter.com/TNSLatvia

Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
dana.france@lnt.lv
www.twitter.com/900sekundes


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51 #52        
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības