TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



69% Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā lasa komentārus sociālajos portālos

31.03.2015. Ceturtā daļa (25%) Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem raksta komentārus pie sociālajos portālos publicētajiem rakstiem, ziņām, attēliem. To atklāj pētījumu kompānijas TNS sadarbībā ar telekompānijas LNT raidījumu „900 sekundes” martā veiktais pētījums.

Lielākā daļa (72%) Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā neraksta komentārus pie sociālajos portālos publicētajiem rakstiem, ziņām, attēliem.

3% iedzīvotāju nav norādījuši konkrētu atbildi uz šo jautājumu.

Lielākā daļa (69%) Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem lasa komentārus, ko citi lasītāji ir atstājuši zem sociālajos portālos publicētajiem rakstiem, ziņām, attēliem (17% - noteikti jā; 52% - drīzāk jā).

30% Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā nelasa komentārus, ko citi lasītāji ir atstājuši zem sociālajos portālos publicētajiem rakstiem, ziņām, attēliem (25% - drīzāk nē; 5% - noteikti nē).

1% iedzīvotāju nav snieguši konkrētu atbildi uz šo jautājumu.

30% to Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem, kuri lasa citu lasītāju atstātos komentārus, ņem vērā šajos komentāros pausto viedokli (3% - noteikti jā; 27% - drīzāk jā).

Tomēr lielākā daļa (63%) to Latvijas iedzīvotāju, kuri lasa komentārus, neņem vērā šajos komentāros pausto viedokli (49% - drīzāk nē; 14% - noteikti nē).

7% iedzīvotāju nav snieguši konkrētu atbildi uz šo jautājumu.

Par aptauju

Aptauju pētījumu kompānija TNS veica sadarbībā ar telekompānijas LNT raidījumu „900 sekundes”, laikā no 2015.gada 24. marta līdz 26. martam ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 800 Latvijas iedzīvotājus ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas iedzīvotāju kopumam ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota, balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS strikti ievēro ESOMAR rekomendācijas aptauju internetā izlašu veidošanā un veikšanā.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
TNS mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www.
twitter.com/TNSLatvia

Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
dana.france@lnt.lv
www.twitter.com/900sekundes


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības