TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Janvārī reklāmas apjoms pieaudzis radio

26.02.2015. Pētījumu kompānija TNS apkopojusi janvāra televīzijas, preses, radio un vides reklāmas apjomus. 2015. gada janvārī, analizējot reklāmas apjomu pēc preses laukuma kvadrātcentimetros, vides laukuma kvadrātmetros un televīzijas un radio reklāmas minūtēm, salīdzinot ar 2014. gada janvāri, reklāmas apjoma pieaugums ir fiksēts radio, bet kritums – avīzēs, vidē, žurnālos un TV.

TNS Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka, tāpat kā 2014. gada decembrī, arī janvārī tikai radio fiksēts reklāmu apjoma pieaugums pret iepriekšējo gadu, pārējos medijos kopējais reklāmas apjoms samazinājies.

Televīzija

Televīzijā kopā janvārī noraidītas 44 670 minūtes reklāmas. 2015.gada janvārī noraidīts par 8% mazāk reklāmas nekā 2014.gada janvārī. Televīzijā lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma minūtēs bija TELE2, PROCTER & GAMBLE, RIMI, BITE, RECKITT BENCKISER.

Radio

Radio reklāmas apjoms janvārī bija 15 027 minūtes. Salīdzinot ar 2014. gada janvāri, radio noraidīts par 8% lielāks reklāmas apjoms. Janvārī lielākie reklāmdevēji radio pēc reklāmas apjoma minūtēs bija RIMI, 4FINANCE, SKANDI MOTORS, MAXIMA, JOHNSON & JOHNSON.

Vide

Vidē janvārī bija izvietots 304 091 m² reklāmas. 2015. gada janvārī vides reklāmu kopējā platība bija par 27% mazāka nekā gadu iepriekš. Vidē lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma kvadrātmetros bija LINSTOW, LMT, TELE2, CENTRS DARDEDZE, BITE.

Žurnāli

Reklāmas apjoms žurnālos 2015. gada janvārī, salīdzinot ar šo periodu pērn, pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros ir samazinājies par 18%, sasniedzot 344 341 cm². Lielākie reklāmdevēji žurnālos pēc reklāmas laukuma cm² janvārī bija BDG, FRAGRANCES INTERNATIONAL, NEW NORDIC, NARVESEN BALTIJA, CITADELE BANKA.

Avīzes

Reklāmas apjoms avīzēs janvārī sasniedza 159 833 cm². Salīdzinot ar šo periodu 2014. gadā, pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros avīžu reklāmu apjoms ir samazinājies par 34%. Lielākie reklāmdevēji avīzēs pēc reklāmas laukuma cm² janvārī bija LATVIJAS VALSTS MEŽI, NEW NORDIC, HANSA PHARMA, STAR CONCERT, FLEBOMEDIKA.

Pētījumā iekļauto mediju izlase

TV

1BM, 3+, CTC Baltija, Fox, Fox Life, Kanāls 2, Kidzone TV, LNT, LTV1, LTV7, National Geographic Channel, NTV Mir Latvija, PBK, Ren Baltija, RīgaTV 24, RTR Planeta Baltija, TV3, TV5, TV6.

Radio

Doma Laukums, European Hit Radio, Jumor FM, Krievijas Hiti, Latvijas Radio 1, Latvijas Radio 2, Latvijas Radio 3 KLASIKA, Mix FM, Radio Skonto, Radio SWH, Radio SWH+, Spin FM, Star FM, Super FM (Latviešu Radio), SWH Gold, SWH Rock.

Vide

Baltic Media Line, BRKB Studio, Clear Channel, Dzelzceļa Reklāma, Euro AWK, JC Decaux, Pilsētas Līnijas, Remora, Tilts Media.

Avīzes

7 Supersekretov (rus), Biznes & Baltija (rus), Biznes Vesti, Diena, Dienas Bizness, Kas Jauns avīze, Latvijas Avīze, Latvijas Mājas Dakteris, Latvijas Santīms (rus), Latvijas televīzijas programma, Latvijskaja TV-Programma (rus), Latvijskie Vesti (rus), MK Latvija (rus), Neatkarīgā Rīta Avīze, Nedēļa Kabatā, Rīgas Santīms (rus), Rīgas Viļņi Laimīgā Programma, Subbota (rus), Tautas Veselības Avīze, Tava Programma, Telegraf (rus), Teleprogramma s dadei Mišei (rus), TV Vesti TELEK, Vesti Segodņa (rus), Vesti Segodņa 5 (rus).

Žurnāli

100 labi padomi, 36,6C, Agro Tops, Auto Bild Latvija, Azbuka Zdorovja (rus), Copes Lietas, Cosmopolitan, Četras Sezonas, Dari Pats, Dārza Pasaule, Dienas Ēdieni, Doctus, FHM, Forbes, GEO, Ieva, Ievas Dārzs, Ievas Māja, Ievas Stāsti, Ievas Veselība, Ievas Virtuve, Ilustrētā Junioriem, Ilustrētā Pasaules Vēsture, Ilustrētā Zinātne, Ir, Kapitāls, Kas Jauns, Kas Jauns speciālizlaidums, Klubs, Ko ārsti tev nestāsta, Latvijas Ārsts, Latvijas Būvniecība, Leģendas, Lilit, Lilit (rus), Ļubļu (rus), Mans Mazais, Materia Medica, Māja, Mājas Viesis, Medības, National Geographic Latvija, OK!, Otkritij Gorod (rus), Otkrito (rus), Pastaiga, Pastaiga.ru (rus), Patiesā Dzīve, Planētas noslēpumi, Playboy, Praktiskais Latvietis, Praktiskie Rokdarbi, Privātā Dzīve, Rīgas Laiks, Rīgas Viļņi, Santa, SestDiena, Shape, Sīrups, Sīrups Girl, Sīrups testi & mīklas, Sporta Avīze, Una, Uzzini!, Vakara Ziņas, Veselība.

Uzmanību! Kopējā reklāmas apjomā netiek ieskaitīti reklāmas gadījumi, kuros reklāmdevējs ir medijs.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51 #52        
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības