TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Galvenais pamudinājums mājokļa iegādei būtu ienākumu pieaugums

11.02.2015. Divas trešdaļas (62%) Latvijas iedzīvotāju, kas vēlētos iegādāties nekustamo īpašumu, kā galveno pamudinājumu sava īpašuma iegādei min personīgās finanšu situācijas uzlabošanos, liecina nekustamo īpašumu uzņēmuma Ektornet un pētījumu kompānijas TNS veiktā aptauja.

“Piedzīvotā ekonomiskā krīze ir mudinājusi cilvēkus daudz atbildīgāk izvērtēt mājsaimniecības un ģimenes budžeta iespējas pirms mājokļa iegādes. Tas nozīmē, ka finansiālā stabilitāte lielākajai daļai Latvijas iedzīvotāju ir svarīgāka par nepieciešamību pēc sava mājokļa. Turpretī gandrīz pusei aptaujāto, kuri šobrīd mājokli īrē, vēlme pēc savas dzīvesvietas ir būtisks pamudinājums mājokļa iegādei,” norāda “Ektornet” valdes priekšsēdētājs Andris Kovaļčuks.

Aptaujas rezultāti liecina, ka nākamie būtiskākie faktori, kas mudinātu iegādāties savu mājokli, ir savas ģimenes veidošana (22%) vai ģimenes pieaugums (18%). Iegādāties savu īpašumu mudina arī priekšstats par nekustamo īpašumu kā investīciju (18%) un pārliecība par izdevīgumu labāk maksāt kredītu nekā īri (12%). Savukārt kā vismazāk motivējošo faktoru iedzīvotāji atzīmē vēlmi pārcelties tuvāk pilsētai (1%).

Aptaujātajiem potenciālajiem mājokļu pircējiem būtiski ir papildus finansiālie ieguvumi mājokļa iegādes procesā. 37% aptaujāto novērtētu to, ka īpašuma saimnieks sedz valsts nodevu 2% apmērā un noformē visas formalitātes. Ņemot vērā iedzīvotāju vēlmes, arī Ektornet piedāvā saviem klientiem segt 2% valsts nodevu no pirkuma summas par mājokļa pārreģistrāciju.

TNS klientu vadītājs Intars Āboms par pētījuma rezultātiem: „Vairāki pētījumi apliecina, ka potenciālie mājokļu pircēji arvien biežāk uztver iespēju iegādāties nekustamo īpašumu kā ieguldījumu nākotnē.”

Par pētījumu

Ektornet un TNS pētījums tika veikts no 2014.gada 19. līdz 24. martam, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 1000 Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 59 gadiem. TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas iedzīvotāju kopumam vecumā no 18 līdz 59 gadiem. Izlases kopa ir veidota, balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS stingri ievēro ESOMAR rekomendācijas interneta aptauju izlašu veidošanā un veikšanā.

Par Ektornet

Ektornet ir nekustamo īpašumu uzņēmums, kuru 2009. gadā izveidoja Swedbank Grupa. Tā pamatdarbība ir pārvaldīt un pārdot nekustamos īpašumus dzīvojamās apbūves, tirdzniecības, biroja un ražošanas telpu segmentos.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
TNS mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia

Aiva Eiduka
Ektornet komunikācijas konsultante
t 20264899
aiva.eiduka@mccannconsulting.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības