TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



2015. gada janvārī pārraidīts par 1% mazāk reklāmu nekā gadu iepriekš

16.02.2015. Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi TV reklāmas apjomu par 2015. gada janvāri. TNS Reklāmu reģistrs janvārī televīzijā ir fiksējis 99 286 reklāmas un 20 491 sponsorreklāmas gadījumu. Janvārī TV reklāmas gadījumu skaits ir samazinājies par 7%, bet sponsorreklāmu skaits pieaudzis par 34%, kopumā radot samazinājumu par 1%, salīdzinot ar attiecīgo laika periodu 2014.gadā.

TNS Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka janvārī fiksēts tikpat liels reklāmu skaita samazinājums kā decembrī, iespējams, ka tas nozīmē tendenci arī turpmākajiem mēnešiem.

Analizējot reklāmu izvietojumu diennakts laikos, redzams, ka janvārī, pretēji decembrī novērotajam, reklāmu īpatsvars Prime Time (18.00-24.00) atkal samazinās. Sasniedzot 51% no visa diennakts reklāmu skaita, janvārī diena (9.00-18.00) ir bijis populārākais laiks, kad pārraidīt TV reklāmas.

Zāļu nozares reklāmas janvārī bijušas visvairāk pārraidītās TV ēterā (par 3% vairāk nekā 2014. gada janvārī). Finanšu institūciju un pakalpojumu nozares reklāmas ieņem topa 2. vietu ar 8% pieaugumu pret iepriekšējo gadu. Mazumtirdzniecība atrodas reklamētāko nozaru topa 3. vietā, turklāt izvietojot TV par 30% mazāk reklāmas nekā gadu iepriekš. Mēbeļu reklāma TV šī gada janvārī raidīta par 18% mazāk nekā 2014. gada janvārī, ieņemot 4. pozīciju topā. Mobilo sakaru nozare pēc strauja kāpuma decembrī, tikpat strauju kritumu piedzīvo janvārī - par 41% mazāk reklāmu nekā iepriekšējā gada janvārī un TOP 5. vieta.

*Sponsorreklāmas ir visi reklāmdevēju logo, kā arī raidījumu vai filmu reklāma ar atbalstītājiem.
Reklāmu skaita aprēķinā nav iekļauta elektronisko un drukāto mediju reklāma.

Mediju izlase

1BM, 3+, CTC Baltija, Fox, Fox Life, Kanāls 2, Kidzone TV, LNT, LTV1, LTV7, National Geographic Channel, NTV Mir Latvija, PBK, Ren Baltija, RīgaTV 24, RTR Planeta Baltija, Sony Entertainment TV, TV3, TV5, TV6.

Par pētījumu

Pētījumu kompānija TNS veic Reklāmu reģistra pētījumu kopš 1994.gada. Pētījuma mērķis ir iegūt informāciju par Latvijas reklāmas tirgu kopumā un atsevišķu reklāmdevēju reklāmas aktivitātēm. Par 2015. gadu Reklāmu reģistrā pieejama informācija par 20 TV kanāliem, 23 avīzēm, 59 žurnāliem, 16 radio stacijām, 20 interneta lapām, 9 vides reklāmas medijiem.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības