TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Šogad novembrī pārraidīts par 9% vairāk reklāmu nekā 2013.gadā

14.12.2014. Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi TV reklāmas apjomu par 2014. gada novembri. TNS Reklāmu reģistrs novembrī televīzijā ir fiksējis 160 104 reklāmas un 24 133 sponsorreklāmas gadījumus. Novembrī TV reklāmas gadījumu skaits ir palielinājies par 9%, bet sponsorreklāmu skaits pieaudzis par 4%, kopumā radot pieaugumu par 9%, salīdzinot ar attiecīgo laika periodu 2013.gadā.

TNS Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka novembrī lielāko reklāmu skaita pieaugumu nodrošinājušas zāļu un mobilo sakaru nozares, bet pirmo reizi starp TOP5 reklamētākajām nozarēm iekļuvusi arī rotaļlietu un bērnu preču nozare.

Analizējot reklāmu izvietojumu diennakts laikos, redzams, ka novembrī, salīdzinot ar oktobri, būtiskas izmaiņas ir notikušas pārvietojot reklāmas no dienas laika (9.00-18.00) uz Prime Time (18.00-24.00), kad bijis pieaugums par 1,3 procentpunktiem. Dienas laikā pārraidīta tieši puse visu reklāmu, bet sarucis naktī (0.00-7.00) rādīto reklāmu īpatsvars – līdz 3,5%.

Novembrī, tāpat kā iepriekšējos mēnešos, visaktīvāk reklamētas zāles. Šajā nozarē TV reklāmu skaita pieaugums pret 2013. gada novembri ir bijis 28%. Finanšu institūciju un pakalpojumu nozare pēc reklāmu apjoma ir ierindojusies otrajā vietā. Savukārt, mazumtirdzniecības nozares reklāmu skaits pieaudzis par 9%, ierindojot šo nozari trešajā vietā. Mobilo sakaru nozare ieņem ceturto vietu ar lielāko pieaugumu starp TOP5 reklamētākajām nozarēm – par 74% vairāk reklāmu nekā 2013. gada novembrī. TOP5 noslēdz nozare, kas topā iekļuvusi pirmo reizi – rotaļlietas un preces bērniem.

*Sponsorreklāmas ir visi reklāmdevēju logo, kā arī raidījumu vai filmu reklāma ar atbalstītājiem.
Reklāmu skaita aprēķinā nav iekļauta elektronisko un drukāto mediju reklāma.

Mediju izlase

1BM, 3+, CTC Baltija, Fox, Fox Life, Kanāls 2, LNT, LTV1, LTV7, National Geographic Channel, NTV Mir Latvija, PBK, Ren Baltija, RTR Planeta Baltija, TV3, TV5, TV6.

Par pētījumu

Pētījumu kompānija TNS veic Reklāmu reģistra pētījumu kopš 1994.gada. Pētījuma mērķis ir iegūt informāciju par Latvijas reklāmas tirgu kopumā un atsevišķu reklāmdevēju reklāmas aktivitātēm. Par 2014. gadu Reklāmu reģistrā pieejama informācija par 17 TV kanāliem, 24 avīzēm, 78 žurnāliem, 16 radio stacijām, 20 interneta lapām, 9 vides reklāmas medijiem.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības