TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



TV kanālu auditorijas 2014. gada decembrī

06.01.2015. Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2014. gada decembra (01/12/2014 – 31/12/2014) TV kanālu auditorijas.

Pagājušā gada decembrī skatītākais kanāls bija TV3, kura vērošanai veltīti 12,4% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais bija kanāls LTV1, kura vērošanai veltīti 9,8%. Savukārt trešais skatītākais kanāls – PBK, kura skatīšanās laika daļa bija 8,7%.

Kanālam LNT veltīti 8,4%, bet kanāliem NTV Mir Latvija un RTR Planeta Baltija katram veltīti pa 6,6% no kopējā TV skatīšanās laika decembrī. Kanālu 3+, REN Baltija un TV5 katra skatīšanās laika daļa bija 4,2%. Kanāla TV6 skatīšanās laika daļa bija 3,1%, kanāla LTV7 – 3,0%, Kanāla 2 – 1,5%, kanāla FOX – 0,9% un kanāla CTC Baltija – 0,7%. Kanāliem 1BM, National Geographic Channel un Re:TV katram veltīti pa 0,6% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālam RīgaTV 24 veltīti 0,5% un kanālam Fox Life – 0,2%, bet visu pārējo kanālu vērošanai – 19,1%. Savukārt video satura vērošanai decembrī veltīti 4,2% no kopējā TV skatīšanās laika.

2014.gada decembrī viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 5 stundas un 43 minūti dienā, kas bija par 12 minūtēm vairāk nekā novembrī.

Gada nogalē, 31.decembrī, skatītākais bija kanāls LTV1, kura vērošanai veltīti 13,4% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais šajā dienā bija kanāls RTR Planeta Baltija, kura vērošanai veltīti 13,3%, bet trešais – kanāls TV3, kuram veltīti 12,6% no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt ceturtais skatītākais šajā dienā bija kanāls PBK ar 10,1% lielu skatīšanās laika daļu. Piektajā vietā – kanāls LNT, kura skatīšanās laika daļa bija 6,2%.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51 #52        
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības