TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Augustā reklāmas apjoms pieaudzis radio, žurnālos un vidē, salīdzinot ar gadu iepriekš

30.09.2014. Pētījumu kompānija TNS apkopojusi augusta televīzijas, preses, radio un vides reklāmas apjomus. 2014. gada augustā, analizējot reklāmas apjomu pēc preses laukuma kvadrātcentimetros, vides laukuma kvadrātmetros un televīzijas un radio reklāmas minūtēm, salīdzinot ar 2013. gada augustu, reklāmas apjoma pieaugums ir fiksēts radio, žurnālos un vidē, bet kritums – avīzēs un TV.

TNS Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka arī augustā turpinās pieaugums radio reklāmas apjomā, galvenokārt, mazumtirdzniecības nozares aktivitātes dēļ.

Televīzija

Televīzijā kopā augustā noraidītas 55 830 minūtes reklāmas. 2014.gada augustā, salīdzinātajos kanālos, noraidīts par 3% mazāk reklāmas nekā 2013.gada augustā. Televīzijā lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma minūtēs bija RECKITT BENCKISER, TELE2, PROCTER & GAMBLE, BITE, LATTELECOM.

Radio

Radio reklāmas apjoms augustā bija 25 484 minūtes. Salīdzinot tos pašus medijus ar 2013. gada augustu, noraidīts par 25% lielāks reklāmas apjoms. Augustā lielākie reklāmdevēji radio pēc reklāmas apjoma minūtēs bija LMT, 4FINANCE, MAXIMA, CENUKLUBS.LV, JŪRMALAS PILSĒTAS DOME.

Vide

Vidē augustā bija izvietots 547 790 m² reklāmas. 2014. gada augustā, salīdzinot tos pašus medijus, vides reklāmu kopējā platība bija par 4% lielāka nekā gadu iepriekš. Vidē lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma kvadrātmetros bija LINSTOW, BITE, TELE2, DROGAS, NO SIRDS LATVIJAI.

Žurnāli

Reklāmas apjoms žurnālos 2014. gada augustā, salīdzinot ar šo periodu pērn vienādā mediju izlasē, pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros ir pieaudzis par 18%, sasniedzot 544 956 cm². Lielākie reklāmdevēji žurnālos pēc reklāmas laukuma cm² augustā bija UNILEVER, ROYAL CANIN, AB MODEKS, FRAGRANCES INTERNATIONAL, INCHCAPE MOTORS.

Avīzes

Reklāmas apjoms avīzēs augustā sasniedza 286 127 cm². Salīdzinot ar šo periodu 2013. gadā, pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros tajos pašos medijos avīžu reklāmu apjoms ir samazinājies par 8%. Lielākie reklāmdevēji avīzēs pēc reklāmas laukuma cm² augustā bija NORVIK BANKA, TAMREX, LATVIJAS DZELZCEĻŠ, LATVIJAS VALSTS MEŽI, HANSA PHARMA un TAMRO.

Pētījumā iekļauto mediju izlase

TV

1BM, 3+, CTC Baltija, Fox, Fox Life, Kanāls 2, LNT, LTV1, LTV7, National Geographic Channel, NTV Mir Latvija, PBK, Ren Baltija, RTR Planeta Baltija, TV3, TV5, TV6.

Radio

Doma Laukums, European Hit Radio, Jumor FM, Krievijas Hiti, Latvijas Radio 1, Latvijas Radio 2, Latvijas Radio 3 KLASIKA, Mix FM, Radio Skonto, Radio SWH, Radio SWH+, Spin FM, Star FM, Super FM (Latviešu Radio), SWH Gold, SWH Rock.

Vide

Baltic Media Line, BRKB Studio, Clear Channel, Dzelzceļa Reklāma, Euro AWK, JC Decaux, Pilsētas Līnijas, Remora, Tilts Media.

Avīzes

7 Supersekretov (rus), Biznes & Baltija (rus), Diena, Dienas Bizness, Kas Jauns avīze, Latvijas Avīze, Latvijas Santīms (rus), Latvijas televīzijas programma, Latvijskaja TV-Programma (rus), Latvijskie Vesti (rus), MK Latvija (rus), Neatkarīgā Rīta Avīze, Nedēļa Kabatā, Rīgas Santīms (rus), Rīgas Viļņi Laimīgā Programma, Subbota (rus), Tava Programma, Telegraf (rus), Teleprogramma s dadei Mišei (rus), TV Vesti TELEK, Vesti Segodņa (rus), Vesti Segodņa 5 (rus), Zdorovje Vesti Segodņa (rus).

Žurnāli

100 labi padomi, 36,6C, Agro Tops, Astes, Biznes & Referent (rus), Copes Lietas, Cosmopolitan, Dari Pats, Dārza Pasaule, Deko, Dienas Ēdieni, Doctus, FHM, Forbes, GEO, Ieva, Ievas Dārzs, Ievas Māja, Ievas Stāsti, Ievas Veselība, Ievas Virtuve, Ilustrētā Junioriem, Ilustrētā Pasaules Vēsture, Ilustrētā Zinātne, Ir, Ir Nauda, Kapitāls, Kas Jauns, Klubs, Ko ārsti tev nestāsta, Latvijas Architektūra, Latvijas Ārsts, Leģendas, Lilit, Lilit (rus), L'Officiel (lat, rus), Luxury Real Estate, Ļubļu (rus), Mans Mazais, Māja, Mājas Viesis, Māksla mīlēt, Medības, Mūsmājas, National Geographic Latvija, OK!, Otkritij Gorod (rus), Otkrito (rus), Pastaiga, Pastaiga.ru (rus), Patiesā Dzīve, Planētas noslēpumi, Playboy, Praktiskais Latvietis, Privātā Dzīve, Rīgas Laiks, Rīgas Viļņi, Santa, SestDiena, Shape, Sīrups, Sīrups Girl, Sīrups testi & mīklas, Sporta Avīze, Una, Uzzini!, Vakara Ziņas, Veselība.

Uzmanību! Salīdzinājumos ņemti vērā tikai to mediju dati, kas fiksēti abos salīdzinātajos periodos! Kopējā reklāmas apjomā netiek ieskaitīti reklāmas gadījumi, kuros reklāmdevējs ir medijs.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
TNS mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www.
twitter.com/TNSLatvia


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības