TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



16% iedzīvotāju ir pamanījuši negodprātīgu rīcību, kad ārvalstu prece tiek dēvēta par Latvijas preci

10.10.2014. Jau vairāk nekā mēnesi Latvijā norit akcija „Latvijas Labums”, kas aicina pirkt Latvijas preces. Pētījumu kompānija TNS sadarbībā ar telekompānijas LNT raidījumu „900 sekundes” oktobra sākumā veica pētījumu, kurā noskaidroja, vai iedzīvotāji ir saskārušies ar negodprātīgu ražotāju vai tirgotāju rīcību, kad ārvalstu prece tiek dēvēta par Latvijas preci. 16% Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem atzina, ka ir saskārušies ar šādu negodprātīgu ražotāju/ tirgotāju rīcību.

Salīdzinoši biežāk starp tiem, kuri ir pamanījuši ārvalstu preces uzdošanu par Latvijas preci, ir vīrieši (21%) un Vidzemes reģiona iedzīvotāji (31%).

Tomēr vairākums jeb 60% Latvijas iedzīvotāju nav saskārušies ar negodprātīgu ražotāju/ tirgotāju rīcību, kad prece no citām valstīm tiek norādīta kā Latvijas prece. Salīdzinoši biežāk starp šādu atbildi sniegušajiem ir cittautieši (68%) un sievietes (68%)

Ceturtā daļa (24%) iedzīvotāju nav spējuši sniegt konkrētu atbildi uz šo jautājumu.

Par aptauju

Aptauju pētījumu kompānija TNS veica sadarbībā ar telekompānijas LNT raidījumu „900 sekundes”, laikā no 2014.gada 30. septembra līdz 2. oktobrim ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 1000 Latvijas iedzīvotājus ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas iedzīvotāju kopumam ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota, balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS strikti ievēro ESOMAR rekomendācijas aptauju internetā izlašu veidošanā un veikšanā.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
TNS mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www.
twitter.com/TNSLatvia

Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
dana.france@lnt.lv
www.twitter.com/900sekundes


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51 #52        
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības