TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Iedzīvotāji no auto apdrošinātāja sagaida ātru un atbilstošu zaudējumu atlīdzināšanu

01.10.2014. Iegādājoties auto apdrošināšanu jeb KASKO, iedzīvotājiem būtiskākais ir, lai apdrošinātājs nodrošinātu ātru un atbilstošu zaudējumu atlīdzināšanu (82%), liecina Swedbank sadarbībā ar pētījumu kompāniju TNS veiktā aptauja. Savukārt otrajā vietā ierindojās iespēja no sava apdrošinātāja saņemt diennakts tehnisko palīdzību, ja automašīnai uz ceļa atgadītos kāda ķibele (60%). Zīmīgi, ka šādu atbalstu no sava auto apdrošinātāja šogad sagaida par 15 procentpunktiem vairāk iedzīvotāju nekā pērn.

Tāpat, iegādājoties KASKO apdrošināšanu, 45% iedzīvotāju noteikti gribētu, lai nelaimes gadījumā auto remontam tiktu izmantotas oriģinālās rezerves daļas. Pērn tas bija būtiski tikai piektdaļai (19%) respondentu. Savukārt divas piektdaļas aptaujāto no auto apdrošinātāja sagaida, lai visu salona logu bojājumu gadījumā pašrisks netiktu piemērots neatkarīgi no gadījumu skaita.

Iedzīvotāju ekspektācijas no auto apdrošinātāja, iegādājoties KASKO polisi

Dati: Swedbank un TNS pētījums, 2014.

Cena aizvien noteicošā, taču pieaug risku seguma nozīme un apdrošinātāja uzticība

Lai arī iedzīvotāju ekspektācijas par to, kādai būtu jābūt labai auto apdrošināšanas polisei pieaug, polises iegādē aizvien noteicošā ir cena – to kā galveno kritēriju atzīmē 78% iedzīvotāju, kas ir par desmit procentpunktiem vairāk nekā pērn. Taču pieaug arī to iedzīvotāju skaits, kas lielāku uzmanību pievērš risku segumam (69% šogad, pērn – 61%), kā arī apdrošinātāja uzticībai (58% šogad, pērn 49%).

“Ir saprotams, ka iedzīvotāji vēlas apdrošināt automašīnu par zemāko cenu, bet ar plašāko riska segumu. Ar šādu pieeju ikdienā raugāmies uz daudzu lietu iegādi. Taču cena bieži vien nenosaka atbilstošāko piedāvājumu, jo pēc negadījuma var atklāties dažādi zemūdens akmeņi – piemēram, nav apdrošināti visi salona logi vai spoguļi, pēc avārijas pašam būs jāgādā par transportlīdzekļa nogādi remontvietā, kā arī citi iespējamie riski, kas attiecīgajā gadījumā var netikt segti.. Tāpēc, izvēloties apdrošināšanas partneri, ir svarīgi uz cenu un risku segumu raudzīties kompleksi – ko par attiecīgo summu var saņemt pretī. Tāpat jāizvērtē braukšanas paradumi – vai bieži sanāk pārvietoties intensīvas satiksmes apstākļos vai tomēr vairāk pa lauku ceļiem, vai bieži gadās atstāt automašīnu svešā vietā, kā arī citi ieradumi, kas var pastiprināt vai samazināt potenciālos riskus automašīnas bojājumu radīšanai. To izvērtējums palīdzēs ikvienam autovadītājam izdarīt izvēli par to, kāda apdrošināšanas polise ir vispiemērotākā,” stāsta Reinis Jansons, Swedbank Investīciju un apdošināšanas atbalsta daļas Latvijā vadītājs.

Par aptauju

Swedbank iedzīvotāju aptauja veikta šī gada augustā sadarbībā ar pētījumu kompāniju TNS, aptaujājot 801 iedzīvotāju visā Latvijā vecumā no 18 līdz 74 gadiem.

Kontakti

Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia

Kristīne Jakubovska
Swedbank komunikācijas virziena vadītāja
t 67 444 560, 29 128 208
kristine.jakubovska@swedbank.lv
Twitter: @SwedbankLatvia


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51 #52        
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības