TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Martā TV noraidīts par 2% mazāks reklāmu skaits nekā 2013. gadā

15.04.2014. Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi TV reklāmas apjomu par 2014. gada martu. TNS Reklāmu reģistrs martā televīzijā ir fiksējis 131 654 reklāmas un 21 323 sponsorreklāmas gadījumus. Martā TV reklāmas gadījumu skaits ir krities par 3%, bet sponsorreklāmu skaits pieaudzis par 5%, kopumā radot 2% samazinājumu, salīdzinot ar attiecīgo laika periodu 2013.gadā.

TNS Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka reklāmas apjoma samazinājums TV ir neierasts un paredzams, ka īslaicīgs. 2014. gada martā, salīdzinot ar 2013. gada martu ievērojami mazāk reklāmas TV izvietojuši gan finanšu institūciju un pakalpojumu, gan saldumu un konditorejas, gan mobilo sakaru nozaru reklāmdevēji.

Analizējot reklāmu izvietojumu diennakts laikos, redzams, ka martā visvairāk samazinājies dienas laikā (9.00-18.00) izvietoto reklāmu īpatsvars, sasniedzot vairs tikai 49,3% no visa diennakts reklāmu skaita. Lielākais pieaugums fiksēts Prime Time (18.00-24.00), kas iespējams skaidrojams ar to, ka martā šajā laikā vairāk cilvēku vērojuši TV, nekā februārī.

Martā TV visvairāk reklamētā nozare bija zāles, tāpat kā februārī. Mazumtirdzniecības nozare ieņem 2. pozīciju ar ievērojamu 20% reklāmu skaita pieaugumu pret 2013. gadu. Mājsaimniecības higiēnas nozares reklāmdevēji TV izvietojuši par 9% mazāk reklāmu nekā 2013. gadā un ieņem 3. vietu. 4. vietā atrodas saldumu un konditorejas nozare ar reklāmu skaita kritumu par 36% pret 2013. gadu. TOP5 noslēdz finanšu institūciju un pakalpojumu nozare, izvietojot par 40% mazāk reklāmu nekā 2013. gada martā.

*Sponsorreklāmas ir visi reklāmdevēju logo, kā arī raidījumu vai filmu reklāma ar atbalstītājiem.
Reklāmu skaita aprēķinā nav iekļauta elektronisko un drukāto mediju reklāma.

Mediju izlase

1BM, 3+, CTC Baltija, Fox, Fox Life, Kanāls 2, LNT, LTV1, LTV7, National Geographic Channel, NTV Mir Latvija, PBK, Ren Baltija, RTR Planeta Baltija, TV3, TV5, TV6.

Par pētījumu

Pētījumu kompānija TNS veic Reklāmu reģistra pētījumu kopš 1994.gada. Pētījuma mērķis ir iegūt informāciju par Latvijas reklāmas tirgu kopumā un atsevišķu reklāmdevēju reklāmas aktivitātēm. Par 2014. gadu Reklāmu reģistrā pieejama informācija par 17 TV kanāliem, 24 avīzēm, 78 žurnāliem, 16 radio stacijām, 20 interneta lapām, 9 vides reklāmas medijiem.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
TNS mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www.
twitter.com/TNSLatvia


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50            
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības