TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



57% Latvijas iedzīvotāju atbalsta ideju par pieķerto „dzērājšoferīšu” vārdu publiskošanu

22.07.2014. Lielākā daļa (57%) Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem atbalsta ideju par transportlīdzekļu vadītāju, kuri pieķerti vadām transportlīdzekli reibumā, vārdu publiskošanu (25% - noteikti jā; 32% - drīzāk jā). To atklāj pētījumu kompānijas TNS sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, jūlijā veiktais pētījums.

Trešā daļa (35%) Latvijas iedzīvotāju aptaujātajā vecuma grupā pauž noraidošu attieksmi pret ideju par transportlīdzekļu vadītāju, kuri pieķerti vadām transportlīdzekli reibumā, vārdu publiskošanu (23% - drīzāk nē; 12% - noteikti nē).

Desmitā daļa (8%) iedzīvotāju nav norādījuši konkrētu atbildi uz šo jautājumu.

Lielākā daļa (58%) Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem atbalsta ideju, ka par ceļu satiksmes noteikumu pārkāpumiem piemērotā naudas soda apmērs tiek noteikts atbilstoši pārkāpēja ienākumu līmenim, t.i., jo augstāki ienākumi, jo augstāks soda apmērs (32% - noteikti jā; 26% - drīzāk jā).

36% Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem neatbalsta ideju, ka par ceļu satiksmes noteikumu pārkāpumiem piemērotā naudas soda apmērs tiek noteikts atbilstoši pārkāpēja ienākumu līmenim, t.i., jo augstāki ienākumi, jo augstāks soda apmērs (19% - drīzāk nē; 17% - noteikti nē).

6% iedzīvotāju nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.

Par aptauju

Aptauju pētījumu kompānija TNS veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2014.gada 15. līdz 17. jūlijam, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 650 Latvijas iedzīvotājus ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas iedzīvotāju kopumam ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS stingri ievēro ESOMAR rekomendācijas interneta aptauju izlašu veidošanā un veikšanā.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
TNS mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www.
twitter.com/TNSLatvia

Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
dana.france@lnt.lv
www.twitter.com/900sekundes


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības