TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



45% Latvijas iedzīvotāju ir pamanījuši to, ka Rīga šogad ir Eiropas kultūras galvaspilsēta

13.06.2014. 45% Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem ir pamanījuši to, ka Rīga šogad ir Eiropas kultūras galvaspilsēta. Tikpat liela daļa (45%) Latvijas iedzīvotāju nav pamanījuši, ka 2014.gadā Rīga ir Eiropas kultūras galvaspilsēta. To atklāj pētījumu kompānijas TNS sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, jūnijā veiktais pētījums.

Desmitā daļa Latvijas iedzīvotāju nav norādījuši konkrētu atbildi uz šo jautājumu.

17% Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem ir apmeklējuši un plāno apmeklēt vēl kādu no Rīga 2014 pasākumiem. Vēl 3% iedzīvotāju arī jau ir apmeklējuši, bet vairāk neplāno doties uz vēl kādu no Rīga 2014 pasākumiem.

36% iedzīvotāju nav vēl pabijuši kādā no Rīga 2014 pasākumiem, bet grasās to darīt.

Savukārt 30% iedzīvotāju nav apmeklējuši un neplāno apmeklēt kādu no Rīga 2014 pasākumiem. 14% iedzīvotāju nav snieguši konkrētu atbildi uz šo jautājumu.

Par aptauju

Aptauju pētījumu kompānija TNS veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2014.gada 3. līdz 5. jūnijam, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 600 Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas iedzīvotāju kopumam vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS stingri ievēro ESOMAR rekomendācijas interneta aptauju izlašu veidošanā un veikšanā.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
TNS mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www.
twitter.com/TNSLatvia

Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
dana.france@lnt.lv
www.twitter.com/900sekundes


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā
 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības