TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Pavasarī radio vismaz reizi nedēļā klausījušies 81% Latvijas iedzīvotāju

06.06.2014. Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi jaunākos regulārā radio auditorijas pētījuma Nacionālais Mediju pētījums: Radio rezultātus par 2014. gada pavasara periodu.

Radio klausīšanās Latvijā

Jaunākie pētījuma rezultāti liecina, ka 2014. gada pavasarī, salīdzinot ar ziemas periodu, radio klausītāju aktivitāte Latvijā saglabājusies iepriekšējā līmenī. Šopavasar vismaz reizi nedēļā radio ir klausījušies vidēji 81% Latvijas iedzīvotāju vecumā no 12 līdz 74 gadiem. Savukārt, vismaz reizi dienā pavasarī radio ir klausījušies vidēji 59% iedzīvotāju aptaujātajā vecuma grupā.

Saskaņā ar TNS regulārā radio auditorijas pētījuma pavasara perioda rezultātiem viens radio klausītājs vidēji dienā radio ir klausījies 250 minūtes jeb 4 stundas un 10 minūtes, kas ir par 8 minūtēm mazāk kā 2014. gada ziemas periodā.

TNS mediju pētījumu vecākā klientu vadītāja Signe Hokonena norāda, ka pavasarī salīdzinājumā ar šī gada ziemu Latvijā kopumā nav notikušas izmaiņas trīs klausītāko radio staciju sarakstā pēc klausīšanās laika sadalījuma. Pirmā klausītākā radio stacija, līdzīgi kā iepriekš, arī 2014. gada ziemas periodā ir radio stacija „Latvijas Radio 2”, kuras klausīšanai veltīti 23,0% no visa kopējā radio klausīšanās laika. Otrajā vietā ierindojusies radio stacija „Radio Skonto” ar 11,6% lielu klausīšanās laika daļu. Savukārt trešā klausītākā radio stacija ir „Latvijas Radio 1” ar 10,6% lielu klausīšanās laika daļu.

Desmit Latvijā klausītāko radio staciju vidū pētījuma periodā „Pavasaris 2014” vēl ierindojas tādas radio stacijas, kā „Latvijas Radio 4” (5,9%), „Radio SWH” (5,3%), „EHR (Eiropas hitu radio)” (4,5%), „TOP Radio” (4,4%), „Hiti Rossii / Russkoje Radio” (4,0%), „Star FM” (4,0%) un „SWH+” (3,5%).

Saskaņā ar jaunākajiem pētījuma rezultātiem arī radio staciju tops pēc kopējās nedēļas auditorijas ir saglabājies nemainīgs. Visvairāk klausītāju Latvijā kopumā 2014. gada pavasara periodā nemainīgi ir radio stacijai „Latvijas radio 2”, kuru vismaz reizi nedēļā ir klausījušies 24,8% jeb 433 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā no 12 līdz 74 gadiem. Otro vietu ar 15,0% jeb 261 tūkstoti klausītāju ieņem radio stacija „Radio Skonto”, savukārt trešajā vietā pavasara periodā ar 13,0% jeb 227 tūkstošiem klausītāju ierindojas „Latvijas Radio 1”.

Reach (000) – kopējais radio stacijas klausītāju skaits vidēji nedēļā tūkstošos.
Reach % – kopējais radio stacijas klausītāju skaits vidēji nedēļā procentos.

Par pētījumu

Pētījumu kompānija TNS Nacionālo Mediju Pētījumu: Radio, Pavasaris 2014 veica laika periodā no 2014. gada 3. februārim līdz 11. maijam. Radio dienasgrāmatas vienas nedēļas garumā visā Latvijā aizpildīja 1978 respondenti – pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji vecumā no 12 līdz 74 gadiem.

Pētījumā iekļautās radio stacijas

Nacionālās apraides radio stacijas

Latvijas Kristīgais radio, Latvijas Radio 1, Latvijas Radio 2, Latvijas Radio 3, Latvijas Radio 4, Radio SWH, Star FM, Super FM, EHR (Eiropas hitu radio).

Rīgas radio stacijas

1. Biznesa Radio, AUTORADIO, BBC World Service, Capital FM, EUROPA PLUS 99,5 FM, Jumor FM 88,6, Hiti Rossii / Russkoje Radio, Radio Baltkom, Radio Merkurs, Radio MIX FM 102,7, Radio PIK 100 FM, Radio Skonto, Radio TEV, RETRO FM, RĪGA RADIO 94,5 FM, SWH +, SWH Rock, TOP Radio.

Reģionālās radio stacijas

City Radio, Divu krastu radio (Retro), Jēkabpils radio 1, Kurzemes radio, Latgales radio, Radio 7, Radio ALISE PLUS (Russkoe Muzikaljnoe Radio), Radio Augšdaugava, Radio Ef – Ei, Radio Krāslavas Pulss (AUTORADIO Latgalē), Radio Saldus, Rietumu radio.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības