TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Virzītājspēks jeb zīmola vitalitāte „iedveš zīmolā dzīvību”

02.06.2014. Virzītājspēks ir tas, kurš „iedveš zīmolā dzīvību”, apliecinot zīmola izaugsmi, attīstību un spēju mainīties līdzi laikam. Virzītājspēks pats rada pārmaiņas, nevis seko tām. Virzītājspēks ir viens no 8 aspektiem, kas ļauj zīmolam būt neatvairāmam un kļūt par neizbēgamu patērētāju izvēli. Neatvairāmam zīmolam ir nemitīgi jāattīstās, piesaistot un ieinteresējot savus patērētājus.

Biežāk sastopamās Virzītājspēka īpašības:

■  zīmols nestāv uz vietas, nestagnē, bet attīstās un mainās;
■  zīmols evolucionē un veic jaunievedumus;
■  zīmols reaģē uz pārmaiņām un pats rada pārmaiņas.

Dažādās kategorijās (piemēram, finanses, tehnoloģijas, FMCG u.c.) ir iespējams atšķirīgs Virzītājspēks.

Virzītājspēka piemēri

Kā piemēru aplūkosim Coca-cola zīmolu, kas veiksmīgi mainās līdzi laikam jau vairāk nekā gadsimtu (kopš 1886.gada). Kaut arī zīmols Coca-cola ir mainījis gan savu ārējo veidolu (piem., pudeles formu, etiķešu dizainu), gan dzēriena garšu un saturu, produkta būtība, vēstījums, ziņa patērētājiem ir saglabājusies nemainīga.

■  Coca-cola reaģē uz sociāli-ekonomiskajām izmaiņām pasaulē. Būdams pieejams it visur pasaulē, šis zīmols savā komunikācijā izmanto to saturu, kurš attiecīgajā valstī/reģionā ir aktuāls.
■  Galvenais uzsvars ir uz dalīšanos un kontaktēšanos vienam ar otru, piemēram, kampaņa „Share with Coke”, vai 2013.gada „Small world” kampaņa, lai mazinātu barjeru starp Pakistānu un Indiju.

Otrs piemērs ir kosmētikas zīmols L’Oreal. Šī zīmola virzītājspēks ir spēja „iet līdzi laikam” – „baby boom” jeb straujais dzimstības pieaugums pēc Otrā pasaules kara ir rezultējies ar lielu patērētāju loku virs 50 gadu vecuma. L’Oreal izmanto šo situāciju, adaptējot produktus, kuri ir piemēroti tieši šai vecuma grupai un tās vajadzībām. 

■  Zīmola vēstneses ir sievietes vecumā pēc piecdesmit – daudz vecākas modeles, nekā ierasts. Tiek izmantotas tādas slavenības kā aktrises Katrīna Denēva, Džeina Fonda un Daiena Kītone.
■  Zīmola vēstījums ir izaicinošs – aizstāvēt iespējas sievietei labi izskatīties jebkurā vecumā.
■  Tehnoloģiskie risinājumi – pretnovecošanās krēmi, kas izlīdzina ādu un mazina grumbas.

■  Vai Jūsu zīmols attīstās un mainās līdzi laikam?
■  Vai Jūsu zīmolam izdodas apsteigt laiku?
■  Vai Jūsu zīmols rada pārmaiņas kategorijā?

Kontakti

Inta Priedola
t 67 096 300
inta.priedola@tns.lv

Revita Logina
t 67 096 300
revita.logina@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50            
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības