TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Know-how jeb prasmes apliecina zīmola spēju darboties savā kategorijā

22.05.2014. Know-how jeb prasmes un zināšanas ir viens no 8 aspektiem, kas ļauj zīmoliem būt neatvairāmiem un kļūt par neizbēgamu patērētāju izvēli. Know-how apliecina zīmola spēju darboties savā kategorijā.

Biežāk sastopamās know-how īpašības:

■  augstas kvalitātes izstrādājums, piem., izstrādājuma ražošanā tiek izmantotas progresīvas tehnoloģijas;
■  šo izstrādājumu rekomendē/ir apstiprinājuši atbilstošās kategorijas eksperti;
■  izstrādājuma iegāde ir ilgtermiņa ieguldījums;
■  visvairāk pārdotais izstrādājums;
■  uzticams zīmols u.c.

Dažādās kategorijās (piemēram, finanses, tehnoloģijas, FMCG u.c.) nepieciešams atšķirīgs know-how.

Know-how piemēri

Kā piemēru aplūkosim Gillette zīmolu, kas veido par sevi priekšstatu kā par ekspertu visos jautājumos, kas saistīti ar skūšanos. 

■  Gillette savā komunikācijā izmanto to, ka ir kļuvis par pasaules līderi vīriešu kosmētisko produktu ražošanā („mūs izvēlas vairāk nekā 600 miljoni vīriešu visā pasaulē”), ieņem pirmo vietu skuvekļu sistēmu pārdošanā, ir top of mind zīmols pasaulē vīriešu skūšanās produktu kategorijā, Gillette pārzina ādas kopšanas vajadzības.
■  Zīmols patērētājiem nemitīgi piedāvā arvien jaunus uzlabojumus un tehnoloģiskas inovācijas – Gillette skuvekļi ir kļuvuši par augstāko inženierijas sasniegumu.
■  Zīmols pastiprina savu eksperta statusu, produktu nosaukumos izmantojot vārdus „pro” (saīsinājums no vārda „profesionāls”) un „precision” (no angļu val. „precīzs/precizitāte”).

Bet ko darīt zīmolam, kuram nav iespējams katru sezonu nākt klajā ar paziņojumu, ka viņa produkts ir kļuvis vēl inovatīvāks? Piemēram, pašiedeguma krēms St. Tropez. savu know-how stiprina, regulāri „parādoties” sieviešu dzīvesstila žurnālos, dažādos skaistumkopšanas līdzekļu topos u.c. Piesaistot savās reklāmās slavenības, kurām ir ietekme modes biznesā (piem., supermodele Keita Mosa), St. Tropez zīmols stiprina asociācijas ar sevi kā modes, līdz ar to – skaistuma –, ekspertu. 

■  Vai Jūsu zīmols ir eksperts savā kategorijā?
■  Vai Jūsu zīmols piedāvā patērētajiem arvien jaunus uzlabojumus?
■  Vai Jūsu zīmolu rekomendē eksperti?
■  Vai izmantojat visas zīmola know-how iespējas?

Kontakti

Inta Priedola
t 67 096 300
inta.priedola@tns.lv

Revita Logina
t 67 096 300
revita.logina@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības