TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



TV kanālu auditorijas 2014. gada aprīlī

07.05.2014. Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2014. gada aprīļa (01/04/2014 – 30/04/2014) TV kanālu auditorijas.

Skatītākais kanāls šī gada aprīlī bija PBK, kura vērošanai veltīti 11,6% no visa kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls bija TV3, kura vērošanai veltīti 10,8% no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt trešajā vietā, ar 9,3 % lielu skatīšanās laika daļu katrs, ierindojušies kanāli LNT un NTV Mir Latvija.

Kanāla LTV1 skatīšanās laika daļa bija 8,1%, kanāla TV5 – 5%, kanāla REN Baltija – 4,9%, kanāla 3+ - 4,5% un kanāla TV6 – 3,1%. Kanālam LTV7 veltīti 2,7%, kanālam RTR Planeta Baltija – 1,7%, Kanālam 2 – 1,0% un kanālam FOX – 0,7%. Savukārt kanāliem CTC Baltija un National Geographic Channel katram veltīti pa 0,6% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālam 1BM veltīti 0,5%, kanālam Fox Life – 0,3% un kanālam TVOE – 0,04%. Visu pārējo kanālu skatīšanai veltīti 21,7%, bet video satura vērošanai – 3,5% no kopējā TV skatīšanās laika aprīlī.

TNS mediju pētījumu lielo klientu direktors Mārtiņš Traubergs komentē: „Kā jau bija paredzams, aprīlī notikušas vērā ņemamas izmaiņas kanālu auditorijās. Pēc kanāla TV3 pārstāšanas raidīt Lattelecom Interaktīvajā televīzijā, kanāls ir zaudējis daļu auditorijas. Tāpat arī kanāla RTR Planeta Baltija aizliegums raidīt tuvākos trīs mēnešus ir nesis kanālam ievērojamu auditorijas kritumu. Ņemot vērā šos, kā arī visus pārējos ārējos faktorus, kas var ietekmēt TV skatīšanās paradumus, piemēram, sezonalitāte, siltāka laika iestāšanās, kad pie TV ekrāniem tiek pavadīts ievērojami mazāks laiks, nekā, piemēram, ziemā, kā arī ģeopolitiskos notikumus Ukrainā, lielākie ieguvēji ir bijuši krievu valodā raidošie kanāli.”

Šī gada aprīlī viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 4 stundas un 51 minūti dienā, kas bija par 32 minūtēm mazāk nekā martā.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā
 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības