TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



58% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju patīk joku dienas tradīcija

01.04.2014. Lielākā daļa (58%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem norādījuši, ka viņiem patīk 1. aprīļa kā joku dienas tradīcija (22% - noteikti jā; 36% - drīzāk jā). To atklāj pētījumu kompānijas TNS sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, marta beigās veiktais pētījums.

Savukārt trešajai daļai (33%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju nepatīk joku dienas tradīcija (17% - drīzāk nē; 16% - noteikti nē). Desmitā daļa (9%) iedzīvotāju nav snieguši konkrētu atbildi uz šo jautājumu.

Puse (51%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem plāno 1. aprīlī kādu izjokot (18% - noteikti jā; 33% - drīzāk jā). Savukārt 40% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju neplāno 1. aprīlī kādu izjokot (28% - drīzāk nē; 12% - noteikti nē). Desmitā daļa (9%) iedzīvotāju nav snieguši konkrētu atbildi uz šo jautājumu.

Par aptauju

Aptauju pētījumu kompānija TNS veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2014.gada 25. līdz 27. martam, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 900 Latvijas ekonomiski aktīvos iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju kopumam vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS stingri ievēro ESOMAR rekomendācijas interneta aptauju izlašu veidošanā un veikšanā.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
TNS mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www.
twitter.com/TNSLatvia

Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
dana.france@lnt.lv
www.twitter.com/900sekundes


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības