TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Janvārī TV noraidīts par 32% lielāks reklāmu skaits nekā 2013. gadā

12.02.2014. Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi TV reklāmas apjomu par 2014. gada janvāri. TNS Reklāmu reģistrs janvārī televīzijā ir reģistrējis 104 409 reklāmas un 15 137 sponsorreklāmas gadījumus. Janvārī TV reklāmas gadījumu skaits ir pieaudzis par 35%, bet sponsorreklāmu skaits par 17%, kopumā nodrošinot 32% pieaugumu, salīdzinot ar attiecīgo laika periodu 2013.gadā.

TNS Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka reklāmu skaita pieaugums jau pašā gada sākumā par 32% liecina par ļoti lielu reklāmdevēju aktivitāti, un ir paredzams TV reklāmām bagāts 2014. gads.

Analizējot reklāmu izvietojumu diennakts laikos, redzams, ka janvārī visvairāk pieaudzis dienas laikā (9.00-18.00) izvietoto reklāmu skaits. Mazāk reklāmu izvietots rīta stundās (7.00-9.00), bet kopumā izmaiņas, salīdzinot ar decembri, ir nelielas.

Janvārī TV visvairāk reklamētā nozare bija mazumtirdzniecība, izvietots par 51% vairāk šīs nozares reklāmu nekā 2013. gada janvārī. Zāļu nozare ieņem 2. vietu, turklāt šīs nozares reklāmdevēji TV janvārī ir izvietojuši par 75% vairāk reklāmu nekā gadu iepriekš. Finanšu institūciju un pakalpojumu nozare ieņem trešo pozīciju. Ar ievērojamu pieaugumu par 148% pret 2013. gada janvāri, pirmo reizi iekļūstot topā, 4. vietā ierindojas mēbeļu nozare. TOP5 noslēdz mobilo sakaru nozare.

*Sponsorreklāmas ir visi reklāmdevēju logo, kā arī raidījumu vai filmu reklāma ar atbalstītājiem.
Reklāmu skaita aprēķinā nav iekļauta elektronisko un drukāto mediju reklāma.

Mediju izlase

1BM, 3+, CTC Baltija, Fox, Fox Life, Kanāls 2, LNT, LTV1, LTV7, National Geographic Channel, NTV Mir Latvija, PBK, Ren Baltija, RTR Planeta Baltija, TV3, TV5, TV6.

Par pētījumu

Pētījumu kompānija TNS veic Reklāmu reģistra pētījumu kopš 1994.gada. Pētījuma mērķis ir iegūt informāciju par Latvijas reklāmas tirgu kopumā un atsevišķu reklāmdevēju reklāmas aktivitātēm. Par 2013. gadu Reklāmu reģistrā pieejama informācija par 17 TV kanāliem, 23 avīzēm, 65 žurnāliem, 16 radio stacijām, 21 interneta lapu, 8 vides reklāmas medijiem.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā
 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības