TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Janvārī reklāmas apjoms pieaudzis TV un žurnālos, salīdzinot ar gadu iepriekš

25.02.2014. Pētījumu kompānija TNS apkopojusi janvāra televīzijas, preses, radio un vides reklāmas apjomus. 2014. gada janvārī, analizējot reklāmas apjomu pēc preses laukuma kvadrātcentimetros, vides laukuma kvadrātmetros un televīzijas un radio reklāmas minūtēm, salīdzinot ar 2013. gada janvāri, reklāmas apjoma pieaugums ir fiksēts TV un žurnālos, bet kritums – vidē, radio un avīzēs.

TNS Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka janvārī atkal visstraujāk pieaudzis reklāmas apjoms TV, turklāt gan jau stabilu TV reklāmdevēju apjoma kāpuma dēļ, gan arī starp lielākajiem reklāmdevējiem parādoties jauniem.

Televīzija

Televīzijā kopā janvārī noraidītas 47 670 minūtes reklāmas. 2014.gada janvārī, salīdzinātajos kanālos, noraidīts par 30% vairāk reklāmas nekā 2013.gada janvārī. Televīzijā lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma minūtēs bija TELE2, TELEBALTICS, PROCTER & GAMBLE, RECKITT BENCKISER, 4FINANCE.

Radio

Radio reklāmas apjoms janvārī bija 13 862 minūtes. Salīdzinot tos pašus medijus ar 2013. gada janvāri, noraidīts par 7% mazāks reklāmas apjoms. Janvārī lielākie reklāmdevēji radio pēc reklāmas apjoma minūtēs bija MEDIA PHARMA, 4FINANCE, ELKOR, MAXIMA, JOHNSON & JOHNSON.

Vide

Vidē janvārī bija izvietots 418 351 m² reklāmas. 2014. gada janvārī, salīdzinot tos pašus medijus, vides reklāmu kopējā platība bija par 25% mazāka nekā gadu iepriekš. Vidē lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma kvadrātmetros bija LINSTOW, BMW, B & Y, ZIEDOT, LR FINANŠU MINISTRIJA.

Žurnāli

Reklāmas apjoms žurnālos 2014. gada janvārī, salīdzinot ar šo periodu 2013. gadā vienādā mediju izlasē, pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros ir pieaudzis par 20%, sasniedzot 406 583 cm². Lielākie reklāmdevēji žurnālos pēc reklāmas laukuma cm² janvārī bija BDG, L'OREAL, POSITIVUS MUSIC, ROYAL CANIN, TALLINK.

Avīzes

Reklāmas apjoms avīzēs 2014. gada janvārī sasniedza 239 406 cm². Salīdzinot ar šo periodu 2013. gadā, pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros tajos pašos medijos avīžu reklāmu apjoms ir samazinājies par 3%. Lielākie reklāmdevēji avīzēs pēc reklāmas laukuma cm² janvārī bija LATVIJAS VALSTS MEŽI, GROUP OF PROGRESSIVE ALLIANCE OF SOCIALISTS & DEMOCRATS, HANSA PHARMA un TAMRO, NACIONĀLĀ OPERA, RĪGA 2014.

Pētījumā iekļauto mediju izlase

TV

1BM, 3+, CTC Baltija, Fox, Fox Life, Kanāls 2, LNT, LTV1, LTV7, National Geographic Channel, NTV Mir Latvija, PBK, Ren Baltija, RTR Planeta Baltija, TV3, TV5, TV6.

Radio

Doma Laukums, European Hit Radio, Jumor FM, Krievijas Hiti, Latvijas Radio 1, Latvijas Radio 2, Latvijas Radio 3 Klasika, Mix FM, Radio Skonto, Radio SWH, Radio SWH+, Spin FM, Star FM, Super FM (Latviešu Radio), SWH Rock.

Vide

Baltic Media Line, BRKB Studio, Clear Channel, Dzelzceļa Reklāma, Euro AWK, JC Decaux, Pilsētas Līnijas, Remora, Tilts Media.

Avīzes

7 Supersekretov (rus), B&B Welcome (rus), Biznes & Baltija (rus), Diena, Dienas Bizness, Kas Jauns avīze, Latvijas Avīze, Latvijas Santīms (rus), Latvijas televīzijas programma, Latvijskaja TV-Programma (rus), Latvijskie Vesti (rus), MK Latvija (rus), Neatkarīgā Rīta Avīze, Nedēļa Kabatā, Rīgas Santīms (rus), Rīgas Viļņi Laimīgā Programma, Subbota (rus), Tava Programma, Telegraf (rus), Teleprogramma s dadei Mišei (rus), TV Vesti, Vesti Segodņa (rus).

Žurnāli

100 labi padomi, 36,6C, Agro Tops, Auto Bild Latvija, Biznes & Referent (rus), Copes Lietas, Cosmopolitan, Dari Pats, Dārza Pasaule, Dienas Ēdieni, Doctus, FHM, Forbes, GEO, Ieva, Ievas Dārzs, Ievas Māja, Ievas Stāsti, Ievas Veselība, Ievas Virtuve, Ilustrētā Junioriem, Ilustrētā Pasaules Vēsture, Ilustrētā Zinātne, Ir, Joy, Kapitāls, Kas Jauns, Kas Jauns speciālizlaidums, Klubs, Ko ārsti tev nestāsta, Latvijas Ārsts, Latvijas Būvniecība, Leģendas, Lilit, Lilit (rus), Ļubļu (rus), Mans Mazais, Materia Medica, Māja, Mājas Viesis, Medības, Mūsmājas, National Geographic Latvija, OK!, Otkritij Gorod (rus), Otkrito (rus), Pastaiga, Pastaiga.ru (rus), Patiesā Dzīve, Planētas noslēpumi, Playboy, Praktiskais Latvietis, Privātā Dzīve, Rīgas Laiks, Rīgas Viļņi, Santa, SestDiena, Shape, Sīrups, Sporta Avīze, Una, Uzzini!, Vakara Ziņas, Veselība, Vip Lounge (rus).

Uzmanību! Salīdzinājumos ņemti vērā tikai to mediju dati, kas fiksēti abos salīdzinātajos periodos! Kopējā reklāmas apjomā netiek ieskaitīti reklāmas gadījumi, kuros reklāmdevējs ir medijs.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50            
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības