TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Ziemā radio vismaz reizi nedēļā klausījušies 81% Latvijas iedzīvotāju

28.02.2014. Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi jaunākos regulārā radio auditorijas pētījuma Nacionālais Mediju pētījums: Radio rezultātus par 2014. gada ziemas periodu.

Radio klausīšanās Latvijā

Jaunākie pētījuma rezultāti liecina, ka 2014. gada ziemā vidēji nedēļā radio klausījās 81% Latvijas iedzīvotāju vecumā no 12 līdz 74 gadiem, kas ir par 2 procentpunktiem vairāk kā 2013. gada rudenī. Savukārt, vismaz reizi dienā ziemā radio ir klausījušies vidēji 60% iedzīvotāju.

Saskaņā ar TNS regulārā radio auditorijas pētījuma 2014. gada ziemas perioda rezultātiem viens radio klausītājs vidēji dienā radio ir klausījies 258 minūtes jeb 4 stundas un 18 minūtes, kas ir par 6 minūtēm vairāk kā 2013. gada rudens periodā.

TNS mediju pētījumu vecākā klientu vadītāja Signe Hokonena norāda, ka ziemā salīdzinājumā ar 2013. gada rudeni Latvijā kopumā ir notikušas izmaiņas trīs klausītāko radio staciju sarakstā pēc klausīšanās laika sadalījuma. Pirmā klausītākā radio stacija līdzīgi kā iepriekš arī 2014. gada ziemas periodā ir radio stacija „Latvijas Radio 2”, kuras klausīšanai veltīti 24% no visa kopējā radio klausīšanās laika. No trešās vietas 2013. gada rudens periodā uz otro vietu 2014. gada ziemas periodā pakāpusies radio stacija „Radio Skonto” ar 10,4% lielu klausīšanās laika daļu. Savukārt trešajā vietā ierindojas radio stacija „Latvijas Radio 1” ar 10,3% lielu klausīšanās laika daļu.

Desmit Latvijā klausītāko radio staciju vidū ziemas periodā vēl ierindojas tādas radio stacijas, kā „Latvijas Radio 4” (6,7%), „Radio SWH” (5,2%), „EHR (Eiropas hitu radio)” (4,8%), „Hiti Rossii / Russkoje Radio” (4,5%), „TOP Radio” (3,9%), „Star FM” (3,8%) un „SWH+” (3,2%).

Saskaņā ar jaunākajiem pētījuma rezultātiem radio staciju tops pēc kopējās nedēļas auditorijas ir saglabājies nemainīgs. Visvairāk klausītāju Latvijā kopumā 2014. gada ziemas periodā nemainīgi ir radio stacijai „Latvijas radio 2”, kuru vismaz reizi nedēļā ir klausījušies 26,1% jeb 454 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā no 12 līdz 74 gadiem. Otro vietu ar 15,8% jeb 276 tūkstošiem klausītāju ieņem radio stacija „Radio Skonto”, savukārt trešajā vietā 2014. gada ziemas periodā ar 13,4% jeb 234 tūkstošiem klausītāju ierindojas radio stacija „Latvijas Radio 1”.

Reach (000) – kopējais radio stacijas klausītāju skaits vidēji nedēļā tūkstošos.
Reach % – kopējais radio stacijas klausītāju skaits vidēji nedēļā procentos.

Par pētījumu

Pētījumu kompānija TNS Nacionālo Mediju Pētījumu: Radio, Ziema 2014 veica laika periodā no 2013. gada 28. oktobra līdz 2014. gada 2. februārim. Radio dienasgrāmatas vienas nedēļas garumā visā Latvijā aizpildīja 2093 respondenti – pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji vecumā no 12 līdz 74 gadiem.

Pētījumā iekļautās radio stacijas

Nacionālās apraides radio stacijas

Latvijas Kristīgais radio, Latvijas Radio 1, Latvijas Radio 2, Latvijas Radio 3, Latvijas Radio 4, Radio SWH, Star FM, Super FM, EHR (Eiropas hitu radio).

Rīgas radio stacijas

1. Biznesa Radio, AUTORADIO, BBC World Service, Capital FM, EUROPA PLUS 99,5 FM, Jumor FM 88,6, Hiti Rossii / Russkoje Radio, Radio Baltkom, Radio Merkurs, Radio MIX FM 102,7, Radio NABA,  Radio PIK 100 FM, Radio Skonto, Radio TEV, RETRO FM, RĪGA RADIO 94,5 FM, SPIN FM, SWH +, SWH Rock, TOP Radio.

Reģionālās radio stacijas

City Radio, Divu krastu radio (Retro), Jēkabpils radio 1, Kurzemes radio, Latgales radio, Radio 7, Radio ALISE PLUS (Russkoe Muzikaljnoe Radio), Radio Augšdaugava, Radio Ef – Ei, Radio Krāslavas Pulss (AUTORADIO Latgalē), Radio Saldus, Rietumu radio.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51 #52        
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības